וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוותרים על הליסינג? שירותי הסעה לפתח המשרד

דניאל שמיל

8.8.2012 / 9:15

עובדי היי טק בגוש דן יכולים לוותר על רכב הליסינג ולהשתמש בשירותי חברת ההיסעים של דן - מש-דן המספקות הסעות מאורגנות לעבודה. עלות השירות: מאות שקלים בשנה

ייקור הדלק והעלויות המאמירות של שווי השימוש מביאות חברות היסעים לחזר אחרי עובדים בעלי מכוניות בליסינג, בתקווה שיוותרו על המכונית הצמודה ממקום העבודה. מש-דן, זרוע ההיסעים של חברת האוטובוסים דן, מציעה לעובדי היי-טק בתל אביב, בהרצליה ובכפר סבא להצטרף לשירות שבו מיניבוס יאסוף אותם מבתיהם ויסיע אותם למקום עבודתם וחזרה.

מחירי הסעות חודשיות של דן. TheMarker
מחירי הסעות חודשיות של דן/TheMarker

השירות, שנקרא Way2Work, נעשה בשעות קבועות, אך המשתמשים יכולים לשנות את תוואי ההסעה לפי צורכיהם ולבחור בהסעה לפי השעות הנוחות להם. העלות החודשית של השירות תחל ב-537 שקל להסעה מצפון תל אביב לאזור רמת החי"ל, ותגיע עד 859 שקל לחודש עבור הסעה יומית מאזור בקעת אונו לכפר סבא.

במש-דן מבטיחים כי משך הנסיעה לא יעלה על חצי שעה בהסעות בתוך תל אביב, וכי נסיעה פרברית לא תארך יותר מ-70 דקות. כיום משתמשים בשירות 100 עובדי היי-טק, ובכוונת מש-דן להרחיבו גם לערים נוספות. באחרונה פנתה מש-דן גם למועדון הצרכנות היי-טק זון והציעה לחבריו הנחה של 15% בשירות.

המהלך, שמבוסס על מודל Door to Door של התחבורה הציבורית, זוכה באחרונה בהצלחה בעיקר כשירות משלים לנוסעי הרכבת. כך, חברת קרית עתידים בתל אביב מפעילה שירות שאטלים מתחנות הרכבת באוניברסיטת תל אביב ובבני ברק אל המתחם, כמו גם חברת קומברס (לרמת החי"ל); אינטל מממנת שאטלים לעובדיה מפעל החברה בקרית גת מתחנת הרכבת; ועיריית הרצליה מפעילה שירות עבור המועסקים באזור התעשייה העירוני.

לרכבת ישראל תקציב לעידוד השימוש בהגעה ברכבת באמצעות סבסוד תחבורה משלימה. בין היתר, מממנת כיום החברה שאטלים מתחנת הרכבת בהרצליה למרכז הבינתחומי, ובין גבעת עדה לתחנת הרכבת בבנימינה. כפי שנחשף באחרונה, רכבת ישראל ודן מקדמות מיזם שאטלים מתחנות הרכבת בתל אביב למתחם העסקים בשדרות רוטשילד בעיר עבור עובדי הבנקים.

  • עוד באותו נושא:
  • דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully