וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסתא ספורט גבתה מחיר יתר לגמר הטניס בלונדון

רינה רוזנברג

13.8.2012 / 8:56

מחיר כרטיס נקוב לגמר משחקי הטניס באולימפיאדה עמד על 65 ליש"ט. למרות זאת דרשה איסתא ספורט מחיר של 500 ליש"ט

לא רק חלק מספורטאי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בלונדון, שהסתיימה אתמול, חזרו מאוכזבים - אלא גם אוהדים ישראלים שרצו לראות את המשחקים וויתרו עליהם בגלל המחירים הגבוהים שנדרשו לשלם.

יעל דמרי מקיבוץ נען, למשל, נסעה עם חבריה לראות את חצי הגמר בטניס בלונדון ולאחר שהשחקן האהוב עליה, רוג'ר פדרר, עלה לגמר - היא פנתה לאיסתא ספורט, משווקת הכרטיסים הבלעדית לאולימפיאדה בישראל, וביקשה לקנות כרטיסים לגמר. נציג החברה ביקש מדמרי 500 ליש"ט עבור כרטיס בקטגוריית D, אף שלפי אתר הכרטיסים הרשמי של האולימפיאדה, המחיר היה 65 ליש"ט בלבד. בסופו של דבר לא הצליחה לראות דמרי את הגמר, אך רכשה כרטיסים למשחק על מדליית הארד מאוהד ששמכר לה אותם ב-100 ליש"ט - 5 ליש"ט יותר מהמחיר שבו קנה אותם, והמושבים היו בקטגוריית A - קרובה לרמת המושבים הטובה ביותר.

לפי חוקי הוועד האולימפי, מותר לחברה המשווקת את הכרטיסים למכור אותם בעמלה של עד 20% מגובה הכרטיס. דמרי, שהכירה חוקים אלה, כתבה לאיסתא כי היא לא מבינה מדוע נדרש ממנה סכום הגבוה פי יותר משבעה מהמחיר הרשמי, וכי מדובר בעבירה על החוק. תשובת הנציג היתה: "חבל לאיים ולבטל את הסיכוי של הרגע האחרון, חבל שאת מאשימה על בסיס ידיעות בתקשורת ועושה טעויות. כל הכרטיסים שלנו הם לא של ישראל. אנחנו יכולים למכור אותם לישראלים, אך אנחנו קנינו אותם במיוחד והמחירים יותר גבוהים".

לפני כחודשיים פורסם ב-TheMarker כי איסתא ספורט משווקת חבילות כניסה לתחרויות, הכוללות לילה אחד בבית מלון ברמה של שלושה כוכבים, במחירים הגבוהים בעד 300% מאלה המוצגים באתר הוועד האולימפי. תגובת החברה לא התקבלה עד סגירת הגיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully