וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט מדווחת: 250 אלף לקוחות בסלולר

אמיתי זיו

13.8.2012 / 9:18

בדו"חותיה לרבעון השני של 2012 חושפת הוט נתונים על רשת הסלולר החדשה שלה הוט מובייל. מאז הושקה בחודש מאי גיסה הרשת רבע מיליון לקוחות

דו"חות HOT לרבעון השני של 2012 יוצאים כעת לבורסה ובמסגרתם חושפת HOT לראשונה מספרים רשמיים על היקף גיוס הלקוחות שלה לרשת הסלולר החדשה: HOT מובייל.

החברה הודיעה כי "ליום החתימה על הדו"חות הכספיים מספר מנויי הסלולר המחוברים לרשת החדשה עומד על מעל ל-250 אלף מנויים". מדובר בגיוס מפתיע ומהיר - הרשת הושקה רק באמצע מאי. נכון לסוף יוני היו ברשת 142 אלף לקוחות. סך הכל בחברה, כולל לקוחות מירס 563 אלף מנויים.

הכנסות החברה הסתכמו ב-1,032 מיליון שקל - גידול של 25% לעומת הרבעון המקביל ב-2011. הרווח התפעולי הסתכם בכ-89 מיליון שקל, ירידה של כ-43% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. ה-EBITDA הסתכמה בכ-371 מיליון שקל, עלייה של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-4 מיליון שקל, ירידה של 95% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

סטלה הנדלר, יו"ר קבוצת HOT אמרה כי "ברבעון שני השיקה קבוצת HOT את רשת הסלולר החדשה בטכנולוגית UMTS, וכבר בחודשיים וחצי הראשונים לפעילות, גייסה HOT mobile מעל לרבע מיליון לקוחות. HOT נערכת לטווח הארוך בכל תחומי פעילותה, ובהתאם ממשיכה בתוכנית ההשקעות הנרחבת, כאשר במחצית הראשונה של השנה השקיעה מעל ל-850 מיליון שקל, מתוכם כ-250 מיליון שקל הושקעו בהקמת התשתית הסלולרית המתקדמת בתחומה, והיתר בשדרוג רשת הכבלים, ובציוד קצה מתקדם בבתי הלקוחות. במקביל, הקבוצה נערכת לשינוים הרגולטוריים הצפויים בשוק התקשורת בכלל והטלוויזיה בפרט".

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת HOT אמר כי "בחצי שנה האחרונה הביאה HOT בשורה צרכנית הן לשוק הסלולר והן לשוק האינטרנט המהיר. בשוק האינטרנט המהיר שילשה HOT את מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחותיה, לכ-MB15 בסוף הרבעון הנוכחי לעומת המקביל אשתקד. יחד עם זאת, קצב גיוס לקוחות האינטרנט הואט, וזאת כתוצאה מהתחרות הקשה בתחום זה. הירידה ברווחיות הקבוצה נובעת בעיקרה, כצפוי, מהכניסה לתחום הסלולר, ותוצאות אלה צפויות ללוות אותנו גם ברבעונים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully