וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: ישראל סובלת מעודף רגולציה בכל המשק

מוטי בסוק

13.8.2012 / 20:29

רה"מ בפגישה עם ראשי לשכת התיאום של האגונים הכלכליים: "רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה בין הארגונים והממשלה"

"מדינת ישראל סובלת מעודף רגולציה בכול ענפי המשק. הגענו לא אחת למצב שבו רגולטור אחד נלחם ברגלוטור שני", כך אמר הערב רה"מ, בנימין נתניהו, בפתח פגישה שהוא מקיים עתה עם ראשי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים.

רה"מ הדגיש כי על הממשלה לטפל בעודף הרגולציה: "אסור שהרגולציה תשלוט במשק. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה בין הארגונים הכלכליים והממשלה". נתניהו קרא לראשי הארגונים להמשיך ולהתייעץ עם הממשלה.

הפגישה נערכת בלשכת רה"מ בירושלים לבקשת לשכת התיאום. יחד עם רה"מ משתתף בפגישה גם מנכ"ל משרד רה"מ, הראל לוקר.

ראשי הארגונים הכלכליים צפויים להעלות בפגישה, הנערכת ערב תחילת דיוני תקציב המדינה ל-2013 בממשלה, ביום רביעי הקרוב, את בקשותיהם והצעותיהם, על רקע האטה במשק, וצורכי המגזרים הכלכליים השונים עתה, כולל בקשה של חלק מהמגזרים כי הממשלה תסייע להם.

יזם את הפגישה ראש לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ונשיא התאחדות התעשיינים, צבי אורן. הוא צפוי להציג בפגישה את טענות הארגונים נגד עודף רגולציה, ומחירי האנרגיה הגבוהים. אורן צפוי להדגיש כי הארגונים הכלכליים זקוקים להבנה של הממשלה ולסיוע כדי שיוכלו להמשיך ולצמוח.

בפגישה משתתפים נסים בובליל, נשיא התאחדות הקבלנים, חיים זאב אבן-חן, יו"ר התאחדות סוכני ביטוח חיים, דוב אמיתי, נשיא התאחדות החקלאים, יהודה טלמון, נשיא התאחדות לשכת ארגוני העצמאיים, בומי טראו, נשיא היהלומנים, יהודה אלחדיף, נשיא ארגון המלאכה, ראשי התאחדות המלונות, ראשי איגוד הבנקים ועוד. רה"מ מעוניין לשמוע את ראשי הארגונים הכלכליים ערב פתיחת דיוני תקציב המדינה ל-2013 בממשלה ביום רביעי הקרוב.

מוקדם יותר הערב שוחח נתניהו עם שר התמ"ת, שלום שמחון וביקש ממנו לוודא כי לא תהיה עלייה נוספת במחירי הלחם בזמן הקרוב. השיחה בין נתניהו לשמחון התקיימה לאחר שפורסמה הודעה רשמית על עליית מחיר הלחם האחיד החל ממחר ב-6.53%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully