וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק מזרחי היכה התחזיות: רווח נקי של 295 מיליון שקל

סיון איזסקו

15.8.2012 / 11:30

הרווח הנקי של בנק מזרחי עקף את כל הציפיות הרבעון ועלה ב-17.1% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. "בחמש השנים הקרובות מתכוון הבנק לשמור על קצבי גידול מהירים"

בנק מזרחי טפחות היכה הבוקר את כל תחזיות האנליסטים כשהציג רווח נקי של 295 מיליון שקל ברבעון השני של השנה, גידול של 17.1% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי שהוצג משקף תשואה על ההון של 15.4%.

אלי יונס מנכ"ל הבנק מסר הבוקר כי "התוצאות המרשימות אליהן הגענו ברבעון השני של השנה מצביעות על המשך הצמיחה וההתרחבות של מזרחי טפחות, רבעון אחר רבעון, על בסיס הפעילות העסקית השוטפת. הרחבת הפעילות מתבטאת, בין השאר, בגידול של כ-11.5% בהיקף המאזן, בהשוואה ל-30 ביוני 2011 , ובעלייה של כ-14% בהכנסות המימון מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2012 , לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מנגד, ממשיך הבנק לשלוט באופן קפדני בהוצאותיו, כאשר ההוצאות התפעוליות והאחרות עלו ברבעון השני ב- 3.2% בלבד, לעומת הרבעון השני של 2011 . הודות לכך, הגיע יחס היעילות של הבנק ברבעון השני של השנה לשיעור של 56.1%.

עוד מסר יונס כי " בחמש השנים הקרובות מתכוון הבנק לשמור על קצבי גידול מהירים, במגוון תחומי הפעילות, על בסיס מנועי הצמיחה שהובילו אותו להישגיו הנוכחיים. בד בבד, יפעל הבנק לשמור ואף לשפר את פרופיל הסיכון הנמוך שלו ואת יחסי היעילות האיכותיים, המאפיינים אותו בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully