וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמכויותיו של כחלון בנוגע להוט הועברו לאדלשטיין

צבי זרחיה

16.8.2012 / 12:30

אחותו של שר התקשורת משה כחלון מועסקת בחברת הכבלים וכדי למנוע מראית עין של ניגוד עניינים הוחלט להעביר את סמכויותיו בנוגע לחברה לשר אדלשטיין

סמכויותיו של שר התקשורת משה כחלון הנוגעות לחברת HOT הועברו הבוקר לשר יולי אדלשטיין, בהתאם לכלליים למניעת ניגודי עניינים. כך החליטה בצהריים מליאת הכנסת. בעד ההצעה הצביעו 30 ח"כים ונגדה 17 ח"כים.

המניע להצבעה הוא אחותו של שר התקשורת, עמליה זרקא, המשמשת כסמנכ"לית משאבי אנושבחברת HOT. כחלון ביקש להעביר את הסמכויות בעניין זה לשר אחר. עד כה טיפל מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר-טל בעניייני HOT.

כחלון העיר כי דיווח עם מינויו לתפקיד שר התקשורת לפני כ-3.5 שנים על כך שאחותו עובדת ב-HOT וכי ביקש להשתחרר מהאחריות לטיפול בחברה. עוד אמר כחלון כי חתם על הסדר למניעת ניגודי עניינים שלפיו עבד 3.5 שנים.

"לא היה שום דבר מיוחד והכל בסדר. לאחרונה חברת HOT בעקבות המיזוגים ורכישת מירס פועלת לשינוי מבני בתוך החברה שיכול להגיע לאחותי שהיא עובדת בכוח אדם. בעצה אחת כדי להסיר כל חשש, החלטנו להעביר את הסמכויות לאדלשטיין", אמר כחלון.

ח"כ מאיר שטרית (קדימה) מתח ביקורת על המהלך ואמר כי "כחלון לא טיפל בענייני חברת HOT. כנראה שאינטרסנטים רוצים את ראשו של כחלון ולכן הגישו תלונה כדי שיסולק מהר מענייניה. כחלון אמר לא מזמן כי חברות הטלוויזיה גובות מאות שקלים בחודש מהצרכנים. כחלון רצה ליישר אותם ולהוריד את המחירים של HOT וזה מה שצריך לעשות. אותם אנשים שנפגעו כלכלית מכחלון הגישו תלונה אחרי 3 שנים שכחלון מכהן בתפקיד. אם לממשלה היה אומץ היא היתה צריכה להשאיר את סמכויותיו של כחלון בענייני HOT", אמר שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully