וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראית מודעת הדרושים לקמפיין של נתניהו

23.8.2012 / 15:46

זוג שכירים ששכרם המשותף הוא 18-16 אלף שקל ויש להם ילד בגילאי 4-1 - אלה הדרישות שהפנתה לשכת הפרסום הממשלתית להגשת מועמדות להשתתף בקמפיין חיים טוב של לשכת ראש הממשלה

מודעת הדרושים לקמפיין "חיים טוב" של לשכת ראש הממשלה נחשפת היום. המודעה קוראת לזוג שכירים ששכרם המשותף הוא 18-16 אלף שקל ויש להם בילד בגילאי 4-1. המשפחות קיבלו 5,000 שקל ליום עבור כל כל יום צילום. מאחר שהצילומים נמשכו יומיים, קיבלה כל משפחה 10,000 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין שעלה 5 מיליון שקל עורר ביקורת קשה. ממפלגת העבודה נמסר כי "חבל שהמיליונים האלה לא מושקעים במטרות ראויות יותר. אירוני ואכזרי שביום שבו מודיעים על 16 אלף משפחות שנזרקו ממעגל העבודה בחודש האחרון, מציגה ממשלת נתניהו משפחות מאושרות ונטולות דאגה. ממשלה היא שליחת ציבור, ולא חברה מסחרית הקונה שטחי פרסום לצורך האדרת שמה. נתניהו יודע היטב כי מצבם של אזרחי ישראל הוא הפוך מהאידיליה המוצגת בפרסומות".

גם ברשתות החברתיות הרוחות סערו. בדף הפייסבוק של "צדק חברתי - חדר המצב" נכתב: "אין בעיות, ההון לא התערבב בשלטון, הדלק לא מתייקר, סל המזון לעולם לא עלה פחות, מערכת הבריאות משגשגת, המשכורות שלנו בעלייה, בקיצור - הכל דבש. כלומר, אם אתם מאמינים לקמפיין שרכש ראש הממשלה בכספי הציבור שלנו".

חלק מהגולשים ברשתות החברתיות התייחסו בהומור לקמפיין הממשלתי. אחת מהם, יעל זילברמן, התייחסה לתמונה של משפחת גרינברג, שבה הם נראים מצולמים על רקע בית צעצוע של ילדים שנראה כמו מלונה: "אין שום בעיה עם התמונה, היא מדויקת לגמרי, כי מלונה - זה מה שזוג צעיר יכול לקנות. בית? דירה? פחחחח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully