וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנלי פישר - בין 6 הנגידים הטובים בעולם

סיון פינגולד

26.8.2012 / 9:29

המגזין גלובל פיינאנס העניק לפישר ולחמישה נגידים נוספים את הציון המירבי. הנגיד האמריקאי ברננקי התקדם לקבוצה השנייה ומריו דראי, הנגי האירופי דורג מתחתיו

סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, דורג בין 6 הנגידים הטובים בעולם זו שנה רביעית ברציפות. חמשת הנגידים המצטיינים הנוספים שקיבלו מהמגזין ציון A על תפקודם מגיעים מהמדינות אוסטרליה, קנדה, מלזיה, פיליפינים וטייוואן.

נגיד הבנק הפדרלי, בן ברננקי, קיבל העלאה לציון B לאחר שבשנתיים האחרונות הסתפק בציון C. מריו דראגי, נגיד הבנק המרכזי של אירופה זכה מהמגזין לציון של B-, זהה לציון שקיבל ז'אן קלוד טרישה שכיהן כנגיד בשנה שעברה.

דו"ח הציונים שמעניק המגזין גלובל פיינאנס לבנקאים מפורסם משנת 1994 והוא מבוסס על שיעור הצלחתם בנושאי השליטה באינפלציה, עמידה במטרות צמיחה כלכלית וניהול שערי הריבית של המדינה. בדומה לשנה שעברה, הדו"ח פורסם שבוע לפני שיפגשו ברננקי ודראגי בג'קסון הול שבוויומינג לסימפוזיון השנתי על רקע אי ודאות לגבי מצבה של הכלכלה העולמית.

השנה נכללו בדירוג 50 מדינות וכן נגיד הבנק המרכזי של אירופה. הציונים הנמוכים ביותר ניתנו למרסדס מרקו, העומדת בראש הבנק המרכזי של ארגנטינה ופדרו דלגדו, נגיד הבנק המרכזי של אקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully