וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון עופר מבקש להתמנות לדירקטור בבנק מזרחי

סיון איזסקו

26.8.2012 / 13:56

על רקע מתיחות רבה השורה בין דירקטורים בבנק מזרחי טפחות שאף הובילה לפתיחת בדיקה של המפקח על הבנקים, מבקש דורון עופר מבעלי השליטה בבנק להצטרף לדירקטוריון

דורון עופר, בנו של יולי עופר המנוח, הנמנה על בעלי השליטה בבנק מזרחי טפחות , מבקש להתמנות לכהונת דירקטור בבנק. דורון הגיש את הבקשה באמצעות עורך דינו אלקס הרטמן ממשרד ש. הורוביץ לקראת אסיפת בעלי המניות שתתקיים בסוף חודש ספטמבר ושעל סדר יומה מינוי דירקטורים.

הבקשה של דורון עופר להצטרף לדירקטוריון הבנק נמסרה בימים שבהם קיימת מתיחות רבה בין דירקטורים בבנק, מתיחות הכוללת האשמות הדדיות בין הדירקטורים המכהנים שהובילה לפתיחה בבדיקה מצד המפקח על הבנקים בבנק ישראל.

דורון עופר מנהל בימים אלו מאבק ירושה מול אחותו ליאורה עופר, לאחר שאבי המשפחה יולי עופר הוריש בצוואתו את אחזקותיו בחברת עופר השקעות לליאורה בלבד.

הערכה היא כי דורון מבקש להגביר את מעורבותו בעסקי המשפחה על רקע מאבקי הירושה. שני האחים מכהנים כדירקטורים בחברת האחזקות הפרטית עופר השקעות אולם בחברות הבנות הציבוריות רק ליאורה פעילה. ליאורה מכהנת כיו"ר מליסרון וכדירקטור בבנק מזרחי טפחות.

שני האחים מתגוררים בבתים צמודים האחד לשני במושב בני ציון אולם הם נמצאים בסכסוך קשה. על מנת שיוכל להתמנות לכהונת דירקטור בבנק, תצטרך חברת עופר השקעות להצביע בעד המינוי במסגרת האסיפה הכללית של בנק מזרחי.

אולם לא ברור כיצד תתקבל ההחלטה בעופר השקעות שכן איל עופר, בן דודם של ליאורה ודורון, מחזיק ב-33% ממניות עופר השקעות, ליאורה מחזיקה ב-15%, דורון מחזיק ב-15% ואילו המניות שהוריש יולי לליאורה עופר מוחזקות בידי מנהלי העיזבון, עורכי הדין צבי אפרת ורובי בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully