וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה מורידה מחירים ב-4% בממוצע

עדי דברת-מזריץ

27.8.2012 / 8:57

קטלוג איקאה לשנת 2013 יופץ לכ-1.25 מיליון בתי אב בישראל בהשקעה של כ-7.5 מיליון שקל ומראה על הורדת מחירים ממוצעת של 4%. "נסגור השנה עם שיא במכירות"

איקאה ישראל השיקה את קטלוג המוצרים שלה ל-2013 והודיעה על הורדה ממוצעת של 4% במחירי הרהיטים, לצד הבטחה שלא להעלות את המחיר במהלך השנה. הקטלוג יופץ לכ-1.25 מיליון בתי אב בישראל בהשקעה של כ-7.5 מיליון שקל.

"למרות עליית המע"מ ועליית עלויות יצור ושינוע החלטנו על הורדה במחיר, שהיא משמעותית מאוד למחזור המכירות ", אומר שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל.

לדברי גבאי, הירידה במחיר תפגע גם ברווחיות החברה. "זה יעלה לנו ברווחיות, אבל אני סבור שהעלייה במכירות תפצה על זה. בנוסף הצלחנו לבצע התייעלות לוגיסטית והעובדה שהלקוחות קנו אצלנו יותר בשנה שעברה איפשרה לנו את זה. אנחנו גם דואגים להבטיח את עלויות היורו דרך ביטוחים כאלה ואחרים".

גבאי מספר כי איקאה צפוייה לסגור את השנה עם שיא במכירות, שיסתכמו ביותר מ-700 מיליון שקל. "זה קרה בזכות ההערכה שאנו זוכים לה בקרב הציבור הישראלי. סל הקניות הממוצע גדל", הוא מספר.

על כך שמחירי איקאה ישראל גבוהים ממחירי הרשת במדינות רבות אחרות אמר גבאי כי "התמחור שלנו לעומת העולם ימשיך להיות יקר יותר כי הכל כאן יקר יותר, וזה לא נעוץ בכמה אנחנו מוכרים, אלא כמה מסים עקיפים וישירים אנו משלמים וכמה עולה להביא מוצר לישראל".

הקטלוג של איקאה יושק תחת הנושא 'לחיות עם טקסטיל', שיציע שינויים בעיצוב הבית שניתן לבצע במחיר לא גבוה. "אנשים מוכנים להשקיע לא מעט כסף ברהיט ולא תמיד ערים למה שאפשר לעשות עם טקסטיל במחיר נמוך מאוד וזה רלונטי בשנה שקשה כלכלית לכולם".

באחרונה נסגר באופן סופי הסניף של קיקה, שניסתה להתחרות באיקאה בישראל. לדברי מנכ"ל איקאה, הדבר אינו משפיע על מכירות איקאה לכאן או לכאן.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully