וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של נתניהו: "אין קשר בין תיק ההשקעות לאירן"

צבי זרחיה

27.8.2012 / 16:19

לדברי עורך דינו של נתניהו, דוד שומרון לבקשת ראש הממשלה לשנות את תיק השקעותיו אין קשר לאירן. "התיק של ראש הממשלה הוא הדבר הכי סולידי שאדם יכול לתאר לעצמו"

עו"ד דוד שמרון, המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, סירב היום לתת מידע על הרכב התיק של ראש הממשלה. עם זאת, שמרון ציין כי "התיק של ראש הממשלה הוא הדבר הכי סולידי שאדם יכול לתאר לעצמו".

שמרון שקיים שיחת ועידה עם כתבים נשאל מדוע נתניהו ביקש לשנותו אם התיק כל כך סולידי. על כך השיב: "אם מישהו חושב שההטיה לאירופה תהיה יותר קטנה, זה מסוג הדברים שאתה רוצה לשמור על ערך חסכונותיך. לא להתעשר אבל לא להפסיד".

שמרון הוסיף כי "בשנה האחרונה ואפילו למעלה מזה אני מדבר עם ראש הממשלה על כך שלאור השינויים בכלכלה העולמית צריך לעשות שינויים בתיק שלו, שהוא מאוד סולידי ולא יודעים איך הוא מתנהל. על מנת להימנע משחיטה בכלכלה העולמית חשבתי מספר פעמים שצריך לעשות שינויים. התייעצתי עם מומחים. ראש הממשלה נתן לי אישור ובחודש יולי 2012 פניתי למבקר המדינה שזימן את הוועדה, שהשתכנעה באופן קטגורי שנכון לאפשר שינויים כאלה. הוועדה אמרה כי נראה לה שהשינוי הוא מחויב המציאות והמליצה שמזכירות הממשלה תוביל לשינוי. ברגע שהודעתי על כך לראש הממשלה הוא אמר כי זה יהיה כלי ניגוח פוליטי ולא צריך לעשות שינויים. מבחינת רראש הממשלה לא נורא אם תהיה שחיקה מסוימת בתיק, ואם תקום ממשלה חדשה זה הזמן המתאים. אם צריך נעשה בעתיד ולא כעת. כל העניין כאן הוא פתטי כאילו יש קשר לאיראן או לכלום".

שמרון הוסיף כי "לא חשבתי על זה אז בעניין איראן. ברגע שראש הממשלה שמע שהוועדה החליטה הוא הבין את זה מייד. אין פה כלום - ממש סערה בכוס סערה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully