וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו חברה תשלם לכם 7,500 דולר לחופשה?

משה גולן

26.8.2012 / 21:31

בניסיון להשאיר את העובדים המוכשרים אצלהן, חברות הסטארט-אפ מציעות לעובדיהן תנאים מפליגים . מנכ"ל חברת "פול קונטאקט" משלם לעובדיו כדי שיצאו לחופשה

כולם חולמים על הנופש המושלם במקום אקזוטי, אך בעיית התקציב מחזירה אתכם מהר למציאות. רוצים שישלמו לכם יותר כדי שתצאו לנופש? חברה אחת בדנבר, ארה"ב עושה זאת עבור עובדיה.

ברט לוראנג, מנכ"ל חברת "פול קונטאקט" פירסם זאת בבלוג שלו: כל העובדים מקבלים 7,500 דולר לשנה כדי לצאת לחופשה. אולם, לוראנג הציב 3 תנאים עבור העובדים בכדי שיוכלו לקבל את התשלום המפנק: הם חייבים לצאת לחופשה או שלא יקבלו את הכסף. 2. עליהם להתנתק מכל אמצעי תקשורת. 3. אסור להם לעבוד כאשר הם בחופשה.

למקרה שאתם תוהים, ומחפשים עבודה, או סתם מעוניינים להחליף את מקום העבודה שלכם, חברת הניהול הדיגיטלית מחפשת כרגע עובדים, למשרות של פיתוח ios, פיתוח עסקי ומהנדסי תוכנה.

חברת "פול קונטאקט" אינה חברת הסטארט-אפ הטכנולוגית הראשונה שמפתה עובדים עתידיים ושומרת על עובדיה הנוכחיים מרוצים ע"י הטבות מדהימות. חברת "אוונטברייט" מציעה הודעות SMS חופשיות, "אוורנוט" מציעה ימי חופשה בלתי מוגבלים, "קוויקי" מפצה על עלויות נסיעה של שינוי מקום מגורים ו"גט גלו" מעניקה לכל עובד חדש אייפד.

הסטארט אפים האלו מתחרים עם כמה חברות גדולות כדי לשמור ולהחזיק אנשים כשרוניים בשטח שלהן. למשל, "גוגל" ידועה בכך שהיא מציעה הטבות נרחבות לעובדיה כולל רופאים זמינים באינטרנט, אוכל בחינם ועבודה מהבית.

חברות אחרות מתרברבות בזה שהן מציעות אטרקציות כגון קיר טיפוס, החלקה חינם על הקרח, צלילה, ניקיון הבתים, טיולים בילאומיים ועוד.

בתוך כך, מחקר שנעשה לאחרונה מצא שההטבות לעובד יכולות להוביל באופן ישיר לתפוקה טובה יותר, וכפועל יוצא מכך גם לצמיחה גבוהה יותר.

אז מה המסקנה? אם אתה בעל עסק, קטן או גדול, ואתה מעוניין להגדיל את התפוקה ואת מורל העובדים, אתה לא חייב לשבור את החסכונות בבנק.

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully