וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליה מאור מונתה לדירקטורית בחברה של גזית גלוב

29.8.2012 / 9:08

לאחר שהצטרפה לדירקטוריון טבע, מצטרפת מנכ"לית לאומי לשעבר גליה מאור גם לדירקטוריון אקוויטי וואן שבשליטת גזית גלוב של חיים כצמן - שנטלה לא מעט הלוואות מלאומי

מנכ"לית בנק לאומי היוצאת, גליה מאור, ממשיכה להרחיב את עיסוקיה באמצעות כניסה לדירקטוריונים של חברות גדולות. הלילה דיווחה ענקית הנדל"ן המניב האמריקאית אקוויטי וואן שבשליטת גזית גלוב של חיים כצמן ודורי סגל על מינויה של מאור לתפקיד דירקטורית בחברה. זאת, לאחר שקודם לכן נודע כי מאור צפויה להצטרף לדירקטוריון של ענקית התרופות הישראלית טבע .

מאור סיימה בתחילת מאי האחרון קדנציה ארוכה ומאתגרת של מנכ"לית לאומי שנמשכה 17 שנה והוחלפה על ידי רקפת רוסק עמינח, כשבמהלך הקדנציה של מאור, גזית גלוב נטלה אשראים לא מבוטלים מלאומי. בעבר, כצמן וסגל צרפו לשורות גזית גלוב בכיר אחר מלאומי - מיקי בר חיים - לשעבר ראש החטיבה המסחרית של לאומי, שמונה בסוף 2007 לתפקיד מנכ"ל גזית גלוב.

ואולם, לאחר שלא עמד בציפיות של כצמן, סיים סגל את תפקידו ב-2009, כשהוא מעשיר את חשבון הבנק שלו בכ-15 מיליון שקל והוחלף על ידי רוני סופר שממלא תפקיד זה עד היום.

בתחילה, נפוצו הערכות בשוק, כי עם השלמת רכישת השליטה במגדל על ידי שלמה אליהו, מאור תמונה ליו"ר החברה, אך הדבר לא זכה לאישור של אף צד ובינתיים לא יצא אל הפועל. בחודשים האחרונים, ראשי קרן ההשקעות הפרטיות אייפקס, ובהם זהבית כהן - מנהלת הפעילות של הקרן בישראל - חיזרו אחרי מאור והציעו לה להתמנות ליו"ר קונצרן המזון תנובה עם זאת, אחרי שמאור הרגישה שלא זכתה לברכת הדרך מצד השותפים בתנובה - מבטח שמיר שבשליטת מאיר והקיבוצים - העדיפה שלא להכנס בשלב זה לקלחת וויתרה על התפקיד.

אקוויטי וואן, המנוהלת ע"י ג'ף אולסון, הנה קרן ריט (קרן השקעות בנדל"ן הנהנית מתנאי מסוי מיוחדים) המתמחה בניהול והשכרת מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים והמחזיקה בכ-162 נכסים ברחבי ארה"ב בשטח של כ-1.8 מיליון מ"ר ונסחרת בארה"ב לפי שווי של כ-2.44 מיליארד דולר.

כצמן, יו"ר הדירקטוריון של אקוויטי וואן בירך על הצטרפותה של מאור וציין כי "אנחנו ברי מזל כדי למשוך מנהיגה כל כך מוכשרת, עם יכולת מוכחת לשלב חזון ארוך טווח עם מומחיות מעשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully