וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי קבוצת אי.די.בי יקבלו פחות תלושים לחג

רון שטיינבלט

28.8.2012 / 18:19

חברת שופרסל שבבעלות הקונצרן של נוחי דנקנר הודיעה על מכירת תווי קנייה ב-20.5 מיליון שקל לחברות השונות הנמצאות בשליטת בעלי השליטה בה - ירידה של 24% ביחס לאשתקד

מצבה הפיננסי המורכב של קבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, והמצב הכלכלי במשק, באים לידי ביטוי גם בהיקף התלושים שיקבלו עובדי הקבוצה בראש השנה הקרוב: חברת שופרסל שבבעלות הקונצרן הודיעה הבוקר על מכירת תווי קנייה ב-20.5 מיליון שקל לחברות השונות הנמצאות בשליטת בעלי השליטה בה - דנקנר, מתיו ברונפמן ושולם פישר.

מדובר בירידה של 24% ביחס לשווי התלושים שנמכרו בשנה שעברה וחולקו לעובדי הקבוצה, שהסתכם בכ-27 מיליון שקל. התווים יימכרו לחברות הקבוצה כנגד ערכם הנקוב ובניכוי הנחה בתנאי שוק. מאחר שמדובר בחברות בתוך הקבוצה, עסקה זו אושרה כעסקה לא חריגה, בשל היותה לא מהותית בהיקפה הכספי ביחס להכנסות שופרסל.

שופרסל, המנוהלת על ידי איציק אברכהן, רשמה ברבעון השני של השנה קיטון של 3.9% בהכנסותיה ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לכ-2.9 מיליארד שקל. הרווח התפעולי, שעמד על 99 מיליון שקל, ירד משיעור של 4.9% מהמכירות ל-3.4%. בשורה התחתונה הרוויחה שופרסל 36 מיליון שקל - צניחה של 54% ביחס לרבעון המקביל.

  • עוד באותו נושא:
  • אי.די.בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully