וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסדיים יערכו תרגול לבדיקת מוכנות לשעת חירום

שלי אפלברג

29.8.2012 / 14:52

התרגיל, שייערך לקראת סוף אוקטובר, יבדוק יכולת הגופים המוסדיים לספק שירותים חיוניים לאחר רעידת אדמה, מלחמה, לוחמת סייבר ועוד

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, פרופ' עודד שריג הודיע היום (ד') לגופים המוסדיים על עריכת תרגיל מבוקר לבדיקת מוכנותם לשעת חירום, ויכולתם לספק שירותים חיוניים ללקוחותיהם. התרגיל שייערך בין ה-21 ל-25 באוקטובר 2012 ידמה המשכיות עסקית לאחר רעידת אדמה, ברמת הנהלה בכירה, כחלק מתרגיל לאומי להיערכות לרעידת אדמה.

כמו כן, יערוך הממונה ברבעון הראשון של שנת 2013, תרגולים מעמיקים בגופים מוסדיים מסוימים, כדי לבחון את יכולתם להעתיק במקרה הצורך את פעילותם לאתרים חלופיים. הנחיה זו היא המשך לפעילות רחבה שנעשתה בשנים האחרונות באגף, לרבות מתן הוראות וביצוע ביקורות בנושא.

ההוראות מכסות טווח רחב של מקרי חירום שעל המוסדיים להיות ערוכים להם, כגון אירועי מלחמה, לוחמת סייבר ורעידות אדמה. לדברי שריג, "האגף רואה חשיבות בהיערכות גופים מוסדיים למצבי חירום. האגף פעל ופועל כדי לוודא מוכנות זו לטובת ציבור החוסכים".

לאחרונה שיווקה דור ישראל "ערכת חירום". הערכה הכוללת 2 ג'ריקנים המכילים יחד 8 ליטרים, ארבע יריעות ניילון וגליל מסקינטייפ אחד, עולה 75 שקל וכוללת משלוח עם שליח עד הבית.

את החבילה משווקים כרגע בשירות הלקוחות הטלפוני וכל הנראה גם בסניפי הדואר, תוך כדי ציון והדגשה שמדובר בהמלצה של פיקוד העורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully