וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושה של דלק נדל"ן מבקש צו עיכוב יציאה נגד תשובה ובכירים

שלי אפלברג

29.8.2012 / 19:27

הנושה ביקש גם לעכב יציאתם מהארץ של 13 נושאי המשרה הבכירים בחברה. "אין להכביד על המפרק הזמני באיתורם ברחבי העולם", נכתב בבקשה

נושה של חברת דלק נדל"ן מבקש מבית המשפט המחוזי בתל אביב להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד בעל השליטה, יצחק תשובה, ו-13 בכירים נוספים בחברה.

את הבקשה הגיש עו"ד זהר גרינברג מטעם הנושה צבי וינמן, לו חייבת החברה 3 מיליון שקל, על פי פסק דין של בית המשפט המחוזי. עו"ד גרינברג הוא זה שביקש את בקשת איסור הדיספוזיציה בנכסי החברה שאישר בית המשפט.

ברשימת הבכירים נמצאים: יו"ר הדירקטוריון, רוני אלרואי, מנכ"ל החברה ערן מיטל, היועצת המשפטית, עירית אבירם, דניאל לבנטל סמנכ"ל הכספים, עידן וולס, יד ימינו של תשובה ודירקטור בחברה,החשבת רננה פולק ברזילי, הדירקטורים החיצוניים: מרק רוטביל, מנשה עמית, יעקב אליאב, ברקת צירין ואורי אילן והדירקטורים בחברה: איל רבינוביץ, המשמש כמנכ"ל חברת הבת דלק גלובל, ורונן יפו, מנכ"ל חברת הבת אלעד מגורים.

טרם נערך דיון או התקבלה החלטה בבקשה, שכן היא מותנית בהיכנסו לתפקיד של המפרק עו"ד חגי אולמן ביום ראשון הקרוב. עם כניסתו לתפקיד באופן מיידי יאלץ אולמן להתמודד אם השאלה האם יכהן כמפרק מנהל בלבד, או גם ימלא אחר תפקיד חוקר ויקבל את הבקשה אותה הגיש עו"ד גרינברג. יש להדגיש כי עיכוב היציאה אותו ביקש גרינברג הינו למשך 15 יום או לתקופה קצובה אחרת, כפי שיחליט בית המשפט.

מהבקשה עולה כי גרינברג חושש כי תשובה ובעלי המשרה הבכירים יברחו לחו"ל ולא יהיו זמינים לחקירה שתבדוק כיצד הגיעה דלק נדל"ן לחדלות פירעון, והאם מישהו מנושאי המשרה בה אשם בכך. לפיכך, הגיש עו"ד גרינברג את בקשת עיכוב היציאה עוד בטרם הדיון על הפירוק.

בבקשה הוא כותב עוד כי: "ראוי לאפשר קביעת סדרים מתאימים שיבטיחו את התייצבותם של בעל השליטה ונושאי המשרה לתשאול שיידרש מבלי להכביד על המפרק הזמני באיתורם ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully