וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לדראגי אין תור למספרה - הוא פוחד לאכזב"

גיא קצוביץ'

29.8.2012 / 18:56

אמיר כהנוביץ', הכלכלן הראשי של כלל פיננסים: "אולי הביטול של דראגי את הגעתו לכנס הבנקאות בג'קסון הול בסוף השבוע לא באמת קשור לבעיית זמן, אולי או פשוט פוחד לאכזב?"

"אולי הביטול של דראגי (את הגעתו לכנס הבנקאות בג'קסון הול בסוף השבוע) לא באמת קשור לבעיית זמן, אולי מדובר ממהלך מבריק להמנעות מאכזבת המשקיעים? אם כך, אז המשקיעים לא טיפשים, הם יבינו שאין לו באמת טור למספרה והוא פשוט פוחד לאכזב". כך כותב היום (ד') אמיר כהנוביץ', הכלכלן הראשי של כלל פיננסיים.

זאת, לאחר שדראגי הודיע אתמול על ביטול השתתפותו בכנס הבנקאית שיתקיים בג'קסון הול. דרגי, שאמור היה להגיע לכנס ואף לשאת בו דברים בשבת, ביטל את השתתפותו לאור "עומס עבודה", לדבריו. לפיכך, ל-ECB לא תהיה נציגות כלל בכנס.

ולדרגי אכן עבודה רבה, לקראת פגישת דירקטוריון הבנק המרכזי ב-6 בספטמבר, אז צפוי ה-ECB לפרסם את החלטת הריבית המרכזית בגוש האירו (עומדת כעת על 0.75%), בעוד רבים מצפים כי היו"ר דרגי גם יכריז, באותה ההזדמנות, על רכישות של אג"ח ממשלתיות של מדינות אירופה.

"מעניין על אילו דברים הוא לא ויתר בגלל עומס עבודה, נגיד לספר שלו הוא ממשיך ללכת? בתמונות הוא נראה לי מסופר, אז זה אומר שהוא מצא זמן ללכת להסתפר ואין לו זמן להיפגש עם כל הנגידים? למי הוא חושב את עצמו?", כתב כהנוביץ' בציניות. "הבורסות צריכות ליפול מעצם הביטול?", שאל דראגי. "אבל דראגי לא אמר שיש לו תור למספרה, הוא אמר שיש לו מלא עבודה לעשות. אם יש לו מלא עבודה לעשות אז למעשה הוא מרמז למשקיעים שהוא מתכנן להם משהו גדול". "תשכחו מכל השטויות שראיתם עד עכשיו, דראגי עובד על משהו ענק, אולי על האייפון 5? כלומר, השוק צריך לעלות! בשורה התחתונה, הביטול של דראגי אולי לא משפיע כל כך על המחירים בשווקים אך מגדיל את טווח הציפיות לשני הכיוונים", סיכם כהנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully