וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ערוץ 10 יבקש דחיית החילוט - נאשר זאת"

רועי ברק

29.8.2012 / 21:04

גורם בכיר ברשות השנייה מסר ל"גלובס" כי אם הזכייניות, רשת וערוץ 10, ישלחו מכתב מטעמן המבקש את דחיית החילוט כדי לאפשר זמן למציאת פתרון - תאשר זאת הרשות

הרשות השנייה תדחה את מועד חילוט הערבויות אם הזכייניות ישלחו מכתב מטעמן המבקש את הדחייה. כך מוסר גורם בכיר ברשות.

המשמעות: מועד חילוט הערבויות שנקבע לפני כשבועיים ב-2 בספטמבר (יום א') יידחה עד אחרי החגים. מחר תפגש ועדת הטלויזיה של הרשות השנייה בשעה 13:00, ושעתיים לאחר כמן תתכנס מועצת הרשות השנייה. בין היתר ידונו חברי המועצה בחילוט הערבויות.

מכיוון שלא הגיעו עד כה פניות מהזכיניות וממשרד האוצר או משרד המשפטים המבקשות את דחיית מועד החילוט לתקופה קצרה של כחודש-חודשיים יקבעו חברי המועצה כי החילוט יתקיים כסדרו ביום ראשון הקרוב.

בשיחה עם "גלובס" מסר הגורם הבכיר כי ישנן שתי דרכים לדחות את מועד החילוט: אחת היא מכתב רשמי של משרד האוצר או משרד המשפטים המבקשים את דחיית החילוט כדי לאפשר זמן למציאת פתרון - כפי שהצהיר השר שטייניץ בפגישה עם אנשי ערוץ 10 לפני מספר ימים. והשנייה היא מכתב מהזכייניות, רשת וערוץ 10, המבקש זאת שוב כדי לאפשר להן זמן למצוא פתרון לערבויות שיחולטו. אם אכן יוגשו מכתבים אלו, הרי שסביר כי הבקשה תאושר.

כפי שכבר פורסם בשבועיים האחרונים, הן ההנהלה והן ועד עובדי ערוץ 10 והן חברי הדירקטויון הביעו אכזבה וכעס מדבריו של שר האוצר לפיהם הא יפעל כדי לדחות את מועד החילוט. החלטה זאת, לדבריהם, משמעותה דחיית סגירת הערוץ בלבד. זאת בעוד שלטענתם הפתרון הוא פשוט - פריסת החובות על פני 5 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully