וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות עובדי פלאפון הצטרפו להסתדרות

שי ניב

30.8.2012 / 9:57

מאות עובדים בחברת פלאפון הצטרפו להסתדרות הכללית והקימו ועד פעולה. אם העובדים יאספו כ-1,500 טפסי הצטרפות, ההסתדרות תהפוך לראשונה לארגון יציג בחברת סלולר

היסטוריה בענף הסלולר? מאות עובדים בחברת פלאפון הצטרפו להסתדרות הכללית והקימו ועד פעולה. אם העובדים יאספו כ-1,500 טפסי הצטרפות, ההסתדרות תהפוך לראשונה לארגון יציג בחברת סלולר, לאמר שניסיון דומה בחברת פרטנר נכשל לפני כשנתיים.

על פי גורם בארגון, קצב ההחתמות בפלאפון מהיר, זאת במיוחד לאור החשש ממהלך פיטורים נרחב, על רקע רצון החברה לצמצם את הפגיעה ברווחים כתוצאה מהתחרות בענף.

ועד הפעולה מונה עשרה חברים, בהם אנשי הנדסה, משאבי אנוש ושירותים עסקיים. בשיחה עם "גלובס" טען אחד הגורמים כי ההנהלה כבר פנתה לעובדים בניסיון לשכנע אותם כי המהלך יזיק לחברה ולעובדים בעת הזו.

העובדים גם פתחו דך בפייסבוק בשם התאגדות עובדי פלאפון.

יו"ר ההסתדרות עופר עיני, מסר בעניין: "אני קורא לכול עובדי פלאפון להמשיך ולחתום על טפסי הצטרפות כדי שנוכל לייצג אותם. אני חושב שהעובדים מבינים שרק אם הם יהיו מאורגנים הם יוכלו להתמודד מול איומי הפיטורים ופגיעה צפויה בהם, לאור השינויים שקרו לאחרונה בשוק הסלולר".

מפלאפון נמסר בתגובה: "לפלאפון אין כל כוונה לבצע גל פיטורים המוני ומדובר בניסיון הפחדה מצד גורמים אינטרסנטיים. פלאפון הינה החברה שפיטרה הכי פחות עובדים בענף בשנה החולפת. אנו החברה היעילה והצומחת בענף והמצליחה ביותר ברמה העסקית, ולכן גם איננה נדרשת לצעדים דרסטיים, להיפך אנו נמצאים בעיצומו של תהליך לגיוס נציגי שירות ואנשי מכירות. החברה מרכזת את כל מאמציה בשמירה על מובילותה בענף הסלולר באופן שיבטיח בטחון לעובדים, כאשר מהלך התארגנות רק יפגע ביכולתה התחרותית של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully