וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים

30.8.2012 / 23:35

בגזרת המאקרו, נתוני התביעות השבועיות לדמי אבטלה נותרו ללא שינוי. מניית מטבע ריכזה עניין, לאחר שה-FDA אישר תרופה שלה המיועדת לחולי סרטן

המסחר בוול סטריט נחתם היום (חמישי) בירידות שערים, בציפייה לפתיחת כנס הבנקאות בג'קסון הול, בו צפוי לנאום היו"ר ברננקי ואולי גם לרמוז על תוכנית רכישות אג"ח שלישית בארה"ב. בזירת המאקרו התפרסמו היום התביעות השבועיות לדמי אבטלה שנותרו ברמה של 374 אלף, כמו גם נתוני ההוצאה וההכנסה הפרטית שהצביעו על כך שהחיסכון הפרטי ירד בחודש יולי לרמה של 4.3%.

היום, כאמור, יחל בארה"ב כנס הבנקאות השנתי בג'קסול הול - כאשר לפי הערכות, אם יו"ר ה'פד' ברננקי יכריז על סבב נוסף של רכישות אג"ח (QE3), או צעדים מרחיבים אחרים - יהיה זה במהלך נאום שיישא במהלך הכנס.

זה מספר חודשים מתרוצצות שמועות ומתפרסמים דיווחים בדבר האפשרות כי ה'פד' ישיק בקרוב תוכנית רכישות אג"ח שלישית (QE3), אשר בניגוד לתוכניות ההקלה הכמותית הקודמות - תתמקד ברכישות אג"ח מגובות-משכנתאות (MBS), וזאת במטרה ללחוץ כלפי מטה את הריביות על המשכנתאות, בניסיון לתמרץ מעט את שוק הדיור המקרטע בארה"ב.

ובאירופה, מתגברים הקולות הקוראים גם כן למהלך מוניטארי של הבנק המרכזי האירופי הכולל רכישות אג"ח, או לחלופין לצעדים אחרים להורדת תשואות איגרות החוב הממשלתיות של איטליה וספרד. באותו הקשר, כתב אתמול יו"ר הבנק האירופי מריו דרגי בטור אישי במגזין הגרמני "דה צייט", כי על ה-ECB לנקוט "צעדים יוצאי דופן" בזמנים אלה, בכדי להבטיח את ריסון משבר החוב באירופה.

בתוך כך, נפגשה היום קנצלרית גרמניה מרקל עם ראש ממשלת סין וון ג'יבאו, אשר הבהיר כי ממשלתו תמשיך לרכוש אג"ח ממשלתיות של קרן החילוץ האירופאיות ושל ממשלות אירופה, אולם בד בבד הפציר בפוליטיקאים ביבשת לנקוט בצעדים לריסון משבר החוב. אתמול התווכחה מרקל עם ראש ממשלת איטליה מונטי בעניין רכישות האג"ח, במהלך פגישה של השניים.

ובחזרה לארה"ב. שם התפרסמו ב-15:30 (שעוננו) נתוני התביעות השבועיות לדמי אבטלה, שנותרו ללא שינוי, ברמה של 374 אלף, לאחר שמשרד העבודה האמריקני עדכן את הנתון של השבוע הקודם לרמה זהה, לעומת 372 אלף תביעות בנתון המקורי. האנליסטים צפו כי תביעות האבטלה יירדו לרמה של 370 אלף תביעות.

באותה השעה פורסמו גם נתוני ההוצאה וההכנסה הפרטית של משקי הבית האמריקנים. ההוצאה הפרטית גדלה ב-0.4% בחודש יולי ואילו ההכנסה הפרטית גדלה בשיעור נמוך יותר של 0.3%. לכן, מאחר וההוצאה הייתה גדולה מההכנסה, אז שיעור החיסכון קטן לרמה של 4.2% (שנתי) לעומת 4.3% חודש יוני. (

טבע זכתה לאישור FDA; גוגל ואפל בדרך לפשרה?

טבע ריכזה עניין, לאחר אישור ה-FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקאי) לשיווק תכשיר ה-FILGRASTIM בארה"ב - המוצר הראשון המאושר בארה"ב לטיפול בנויטרופניה זה 10 שנים. התכשיר הוא מוצר נלווה לטיפול בחולי סרטן.

אמפל (2.075, 25.63%-) בשליטתו של יוסי מימן, הודיעה הלילה כי הגישה בקשה ל צ'אפטר 11 (פרק 11) לבית המשפט המחוזי בניו-יורק. זאת, כאשר היום הינו המועד האחרון להצבעה של בעלי האג"ח על הסדר החוב שהציגה להם החברה, אשר לפי הערכות צפוי היה ליפול.

סוכנות הידיעות דיווחה הערב כי על פי מקורות המקורבים לעניין, בשבועות האחרונים שוחחו בחשאי מנכ"ל אפל (664.05, 1.40%-) טים קוק ומנכ"ל גוגל (681.76, 0.91%-) לארי פייג', כשעל הפרק ניסיון להגיע לאיזשהו הסדר בעניין מחלוקות הפטנטים שבין שתי החברות.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully