וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ על נוחי דנקנר: "להרגיע את הרוחות"

אדריאן פילוט

2.9.2012 / 10:55

לדברי שר האוצר הציבור כמעט ואינו חשוף לאי.די.בי. והחיסכון הפנסיוני של הציבור בטוח. גורמים באוצר אמרו כי אין כל כוונה להעביר סיוע לאי.די.בי

בצל הסערה שמחוללת אי.די.בי. שבשליטת נוחי דנקנר בימים האחרונים, אמר היום (א') שר האוצר יובל שטייניץ כי "חשוב להרגיע את הרוחות. אגף שוק ההון עוקב תקופה ארוכה אחרי אי.די.בי. החיסכון הפנסיוני של אזרחי מדינת ישראל בטוח, והוא חשוף לאי.די.בי בפחות מפרומיל. לכן, גם אם התרחיש הגרוע ביותר חלילה יתרחש - אין לציבור הישראלי ממה לחשוש.

נזכיר כי בסוף יוני 2011, בעקבות המחאה החברתית, הציע דנקנר שהממשלה תירתם למאמץ הפחתת המחירים ולהפחית את המע"מ. דבריו של דנקנר עוררו זעם אצל שטייניץ, שבראיון טלוויזיה אמר ש"דנקנר לא ייתן לנו עצות".

בעת כניסתו של שטייניץ לתפקיד שר האוצר, הוא הוזמן לפגישה עם דנקנר אך במקום שדנקנר יגיע למשרד האוצר, הגיע שטייניץ למשרדי אי.די.בי, מהלך שעורר ביקורת ציבורית רבה של סימן התחנפות של בכירי ממשל בפני בעלי ההון.

גורמים באוצר מסרו היום ל"גלובס" כי אין לאוצר שום כוונה לסייע לנוחי דנקנר במידה ואי.די.בי תיקלע להסדר חוב". עוד הוסיף הגורם כי "הרעיון לא עלה על הפרק, לא התקיימו דיונים בנושא ולא הוגשה בקשה שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully