וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר בדלק נדל"ן: 3 הסדרות יקבלו 830 מיליון שקל

אבי שאולי

6.9.2012 / 9:01

הנהלת החברה בשליטתו של יצחק תשובה יחד עם נציגי בעל השליטה ומחזיקי אג"ח כ"ה, הגיעו לפנות בוקר לסיכום. נותרה מחלוקת קטנה לגבי כיצד יחולק תשלום של 50 מיליון שקל

הנהלת דלק נדל"ן בשליטתו של יצחק תשובה, יחד עם נציגי בעל השליטה ונציגי מחזיקי אג"ח כ"ה הגיעו לפנות בוקר לסיכום סופי על הסדר חוב, שמבוסס על תשלום של 750-830 מיליון שקל ל-3 סדרות האג"ח (במקום 2.5 מיליארד שקל היום).

במסגרת הסדר החוב החדש בדלק נדל"ן ( 11.3 )
, באורך של 26 עמודים בלבד, בעלי המניות הנוכחיים של דלק נדל"ן יקבלו 21 מיליון שקל מידי יצחק תשובה והחברה תימחק מהבורסה ותהפוך לפרטית. את המו"מ ניהלו ערן מיטב מנכ"ל החברה ועידן וולס יד ימינו של בעל השליטה.

סדרות ד' ו-ה' צפויות גם כן לתמוך בהסדר, וכעת נותרה מחלוקת קטנה לגבי כיצד יחולק תשלום של 50 מיליון שקל בין הסדרות, אשר צפוי יצחק תשובה להוציא מכיסו. ביום שלישי יתכנסו מחזיקי האג"ח לאשר את הסדר החוב.

סדרה ד' מיוצגת על ידי עו"ד גדעון קירש, סדרה ה' מיוצגת על ידי משרד קליר-בנימיני, סדרה כ"ה מיוצגת על ידי עו"ד גיא גיסין והיועץ הכלכלי אדוארד קלר; יצחק תשובה מיוצג על ידי עורכי הדין פיני רובין ועופר צור ממשרד גורניצקי ושות', דלק נדל"ן מיוצגת על ידי עורכי הדין אמיר ברטוב ועיינה וקסלר ממשרד ליפא מאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully