וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי ברמת השרון: 192 דירות יחליפו 48

קובי ישעיהו

9.9.2012 / 9:34

22 חודשים לקח תהליך אישורה של תב"ע להקמת פרויקט מגורים במסגרת הליך פינוי בינוי ברחוב החלוץ ברמת השרון ואתמול אישרה הוועדה המקומית את הבקשה להיתר בנייה

פרוייקט פינוי בינוי גדול ברמת השרון יוצא לדרך. 22 חודשים לקח תהליך אישורה של תב"ע להקמת פרויקט מגורים במסגרת הליך פינוי בינוי ברחוב החלוץ ברמת השרון ואתמול אישרה הוועדה המקומית את הבקשה להיתר בנייה לפרויקט שהגישה עבור הדיירים "החברה לפתוח והתחדשות עירונית"
.
אחרי החגים הדחפורים צפויים לעלות על הקרקע ולהתחיל בבניית פרויקט בן 192 יח"ד על מתחם של כ-5 דונם, בשני בנינים בני 19 קומות כל אחד, במקומן של 48 יח"ד הקיימות על הקרקע כיום.

הפרוייקט יבנה על ידי חברת תדהר לאחר שזו זכתה במכרז שיזמו דיירי המתחם העומדים מאחורי היוזמה לקדם בדירותיהם הליך פינוי בינוי. התכנון ההנדסי נעשה בשיתוף פעולה עם חברת וקסמן גוברין גבע.

דירות התמורה לדיירי המתחם יהיו דירות 5 חדרים בגודל של כ- 120 מ"ר. הדירות יכללו ממ"ד, מרפסת שמש, חניה מקורה ומחסן צמודים. הדיירים בצעו את כל התהליך בסיוע "החברה לפתוח והתחדשות עירונית" המנוהלת ע"י עו"ד יריב בר דיין, האדריכל גיל שנהב ואיש הנדל"ן ניר שמול ומקדמת פרויקטים לפינוי בינוי ביוזמת הדיירים במודל הנקרא "המודל החברתי".

בבסיסו של המודל החברתי עומדת התפיסה בה הדייר/בעל הנכס/בעל הזכויות הינו לב התהליך. המודל מיישם ומשלב מרכיבים חברתיים וכלכליים וממזג אותם לכדי תהליך אשר מטרתו הינה למקסם עבור בעלי הדירות את התמורה.

לדברי עו"ד יריב בר דיין, "אישורה הזריז של התכנית מוכיח כי אין צורך בוועדות מיוחדות דוגמת הוד"לים, אין צורך בחקיקה חדשה ואין צורך בהקצאת משאבים פיננסיים על ידי המדינה. כאשר הדיירים, הרשות המקומית, העירייה והועדות עובדים למען מטרה אחת, פרויקט באזור ביקוש יוצא לדרך במהירות בזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully