וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת

הלל קורן

18.9.2012 / 23:50

מניית אפל פרצה את רף ה-700 דולר והגיעה לשיא של כל הזמנים, מחיר הנפט המשיך לזנוח ופדקס הנמיכה את תחזית הרווח השנתית שלה מרמה של 6.6 דולרים למניה ל-6.2 דולרים

המסחר בוול סטריט ננעל הערב (שלישי) במגמה מעורבת, כאשר המשקיעים ממשיכים להתאושש מה"הנג-אובר" בעקבות השקת ה-QE3 בארה"ב, וחוזרים להתמקד בבעיות החוב הקשות באירופה. באירופה ננעל המסחר במגמה שלילית ותשואות האג"ח של ספרד עלו לראשונה מזה ארבעה ימים. מחיר הנפט המשיך לרדת גם היום, אל מתחת ל-96 דולר לחבית.

"נכסים מסוכנים קיזזו ב-24 השעות האחרונות מעט מהרווחים שהצטברו בהם לאחרונה לאחר שהשוק עיכל את פעולות הבנקים המרכזיים בארה"ב ובאירופה ברקע העובדה כי הכלכלה העולמית טרם הראתה סימני תחתית, והיא עדיין פגיעה למצב באירופה", ציינו היום אנליסטים בברקליס בסקירה ללקוחות. "עם זאת, אנחנו מרגישים שהשווקים ייתנו לנגידים ליהנות מהספק, ונראה כי לראלי עדיין יש מקום, לפחות בטווח הקצר", הוסיפו בברקליס.

חבר המועצה המנהלת של ה-ECB, לוק קון, אמר כי המשך עליית התשואות עשויה לדחוף את ספרד לבקש סיוע מהבנק המרכזי ביבשת. זאת, לאחר שהאג"ח הספרדיות זינקו אתמול. היום השלימה הממשלה הספרדית בהצלחה מכירה של אג"ח בהיקף של 4.6 מיליארד אירו (כשישה מיליארד דולר), מעל ההיקף המשוער.

טים קוק. AP
מניית אפל ריכזה עניין רב לאחר שדיווחה אתמול על מכירה של יותר משני מיליון מכשירי אייפון 5 תוך יממה בודדת/AP

מניית אפל ריכזה עניין רב לאחר שדיווחה אתמול על מכירה של יותר משני מיליון מכשירי אייפון 5 תוך יממה בודדת. המניה חצתה היום לראשונה את רף ה-700 דולר.

פדקס, הנחשבת לאחד הברומטרים המרכזיים בשוק בשל פעילותה ברחבי הגלובוס, הנמיכה היום את תחזית הרווח השנתית שלה מרמה של 6.6 דולרים למניה ל-6.2 דולרים למניה. זאת, לאחר שכבר הורידה מוקדם יותר השנה את התחזית, שעמדה במקור על 6.9-7.4 דולרים למניה. הסיבה: ההאטה הכלכלית הגלובלית.

מניית יצרנית השבבים AMD ירדה היום לאחר שדיווחה אמש לאחר הנעילה כי סמנכ"ל הכספים שלה עוזב על מנת "למצות הזדמנויות אחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully