וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר פרח ימונה למנכ"ל משרד הפרסום פוגל-אוגילבי

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏

19.9.2012 / 12:14

פרח, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב ב-JWT‎‏ ישראל‏, יחליף בתפקיד את עדנה מאור. "החלטנו שבראש הפירמידה יעמוד הפעם איש קריאייטיב"

‎‎איש הקריאייטיב ניר פרח מונה לתפקיד המנכ"ל החדש של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי - כך נודע ל"גלובס".

פרח שימש ב-3 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסוםJWT ‎‏ ישראל. הוא יחליף בתפקיד את עדנה מאור, שניהלה את פוגל-אוגילבי ב-3 השנים האחרונות וביקשה לאחרונה לפרוש מהתפקיד.

‏במכתב ששלח הבוקר (א') מייסד המשרד, דוד פוגל, ללקוחות, הוא הסביר את המהלך וכתב כי "החלטנו שבראש הפירמידה יעמוד הפעם איש קריאייטיב, אשר יזכיר לנו שפרסום מבריק הוא פרסום מוכר. איננו תמימים כדי לחשוב,שהענף יחזור בין-לילה לעצמו ולייעודו האמיתי, אבל אנחנו רוצים לקוות שהמהלך שלנו יחזיר למרכז הבמה של משרדי הפרסום את אנשי הקריאייטיב הטובים, הנוטשים אותנו בשנים האחרונות".

‏משרד הפרסום פוגל-אוגילבי איבד בשנים האחרונות ממעמדו, אבל לפוגל, מי שנחשב בשנות ה-80 לאחד מהפרסומאים הבולטים בישראל, היו מספר הצלחות בזיהוי אנשי ניהול מוצלחים. הבולטים בהם הם רענן סעד - כיום סמנכ"ל השיווק בביטוח ישיר; ואחריו תמר יסעור, שניהלה את המשרד אחרי סעד ועברה מפוגל לנהל את מערך השיווק של בנק לאומי. בהמשך מונתה למנכ"ל לאומי קארד וראש החטיבה הבנקאית בקבוצה.

‏עדנה מאור, שניהלה עד עתה את פוגל-אוגילבי, באה דווקא מתחום ניהול לקוח. היא הצטרפה לפוגל-אוגילבי בתחילת 2010, לאחר שעזבה את תפקיד סמנכ"לית השיווק ב"גלובס". קודם לכן הייתה חלק מההנהלה הבכירה של משרד הפרסום אדלר-חומסקי ולקחה חלק בקמפיינים מסחריים ופוליטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר פרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully