וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר ביטלה חלוקת הדיבידנד ל-2012

נדב נוימן

20.9.2012 / 9:10

ההחלטה התקבלה לאחר ביטול עסקת רכישת סקיילקס על ידי האצ'יסון ועל רקע הכנסת דירוג החוב (AA מינוס) של החברה לרשימת מעקב עם השלכות שליליות

חברת פרטנר ( 1945 ) הודיעה הבוקר (ה') כי היא מבטלת את מדיניות הדיבידנד לשנת 2012, לאחר ביטול עסקת רכישת סקיילקס על ידי האצ'יסון ועל רקע הכנסת דירוג החוב (AA מינוס) של החברה לרשימת מעקב עם השלכות שליליות.

פרטנר הודיעה על ביטול הדיבידנד ל-2012 בהמשך להחלטות קודמות של הדירקטוריון בדבר תכנית רכישה עצמית של אגרות חוב, פרעון מוקדם של הלוואות בנקאיות והקטנה של מסגרות האשראי הבנקאיות הלא מנוצלות.

כאמור, חברת הדירוג S&P מעלות הודיעה כי היא מודאגת מהנזילות של פרטנר, בין היתר עקב החשש לחלוקת דיבידנד גבוה. "פחות ממספקת", כך הגדירו בחברת הדירוג את הנזילות של פרטנר לאור ביטול רכישת סקיילקס. "זה גורם ללחץ גבוה על הנזילות ועלול להשפיע על מצבה הפיננסי של פרטנר באופן חריף מהצפוי. גם תנאי השוק המאתגרים צפויים להביא להרעה ביחסים הפיננסיים של פרטנר עקב חשש לחלוקת דיבידנד גבוה".

עוד הודיעה פרטנר כי היא תבחן מעת לעת חלוקת דיבידנדים בהתחשב בתזרים המזומנים שלה, רווחיותה, רמת החוב, יחסי כיסוי החוב בחברה, והסביבה העסקית בכללותה

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully