וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה של כ-1.12 מיליארד שקל לאלעד קנדה

שירות גלובס

23.9.2012 / 8:20

אלעד קנדה רשמה עם השלמת העסקה עודף תזרימי של כ-600 מיליון שקל. העיסקה תניב לחברה רווח לפני מס בסך של כ-80 מליון שקל

עסקת ענק לחברת אלעד קנדה, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב וייזום למגורים בצפון אמריקה. החברה מדווחת, כי היא השלימה את העסקה למכירת זכויותיה בבנייני מגורים שבבעלותה במתחם Parkway Forest"" שבטורונטו, הכולל כ-1,670 יחידות דיור, וזאת בתמורה לסכום כולל של כ-1.12 מיליארד שקל (281 מיליון דולר קנדי).

השלמת העסקה ייצרה לחברה עודף תזרימי של כ-600 מיליון שקל (כ- 150 מיליון דולר קנדי) ורווח (לפני מס) של כ- 80 מיליון שקל (כ- 20 מיליון דולר קנדי). במסגרת העסקה נטל על עצמו הרוכש שעבוד מדרגה ראשונה והלוואות בהיקף של כ-78.6 מיליון שקל (כ-19.7 מיליון דולר קנדי) אשר עמדו כנגד חלק מהנכס. יתרת ההלוואות, בסך של כ-387 מיליון שקל (כ-97 מיליון דולר קנדי) נפרעה על ידי החברה במועד השלמת העסקה.

אלעד קנדה מחזיקה, בין השאר, גם בפרויקט הייזום למגורים "Emerald City" (אמרלד סיטי), הממוקם בסמוך למתחם הנמכר, והמתוכנן לכלול כ- 2,500 יחידות דיור.

אודי ארז, יו"ר אלעד קנדה, מסר: "אלעד קנדה השכילה לנצל את הביקושים הגבוהים בשוק ההשכרה בקנדה, וחתמה לאחרונה על שתי עסקאות למכירת פרויקטים גדולים במחירים אטרקטיביים, ובכך היא חיזקה את נזילותה ואת חוסנה הפיננסי. החברה ממשיכה לבחון הזדמנויות השקעה נוספות ונערכת להמשיך בפיתוח של פעילותה בצפון אמריקה".

שי ברוורמן, מנכ"ל אלעד קנדה, מסר: "בעסקה הנוכחית הוכחנו את יכולתנו לנצל הזדמנות עסקית מצוינת למימוש נכסים, תוך יצירת תזרים מזומנים גבוה ורווח משמעותי. יצוין, כי החברה פועלת בימים אלה להשלמת עסקאות מכירה נוספות אשר ביחד עם עסקת Parkway Forest צפויות להניב לאלעד קנדה תזרים מזומנים נטו הקרוב לכ-1 מיליארד שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אלעד קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully