וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות שכרו של מנכ"ל כיל: 455 אלף שקל לחודש

משה גולן

24.9.2012 / 16:15

קבלת פנים חמה במיוחד לסטפן בורגס שעובר לישראל לנהל את כיל. בנוסף לשכר יקבל בורגס גם החזר הוצאות מעבר, הוצאות מגורים, הוצאות חינוך ילדים ובונוס של 100 אלף דולר

לפני קצת יותר מחודש דירקטוריון כיל החליט למנות את סטפן בורגס לתפקיד המנכ"ל. היום (ב') מפרסמת החברה את תנאי העסקתו הכוללים מעבר לשכר גם תנאים סוציאליים נרחבים, אופציות ובונוסים.

בורגס יועסק במשרה מלאה ויקבל משכורת חודשית ברוטו של 83 אלף דולר. במלים אחרות מדובר במשכורת של יותר מ-325 אלף שקל בחודש. מעבר לכך, בורגס יזכה גם להחזר הוצאות מעבר לישראל, שכוללות בין היתר גם השתתפות חודשית בהוצאות מגורים בסך של 8,250 דולר, הוצאות שנתיות בגין חינוך ילדיו של בורגס בסך של 10,000 דולר לכל ילד והדובדבן שבקצפת - תשלום חד פעמי של כ-100 אלף דולר עבור המעבר שלו לישראל.

זה לא הכל: בורגס יזכה גם להחזר הוצאות כרטיסי הטיבה עבור שתי נסיעות לחופשה שנתית וכן השתתפות בהוצאות ביטוח רפואי. הוא יקבל גם טלפון סלולרי, רכב צמוד, ואש"ל. כדי לנוח קצת מהעבודה, כיל תכסה עבורו 2 נסיעות חופשה שנתיות לאירופה.

בנוסף, בורגס יהיה זכאי להפרשות סוציאליות ותנאים נלווים מקובלים בישראל, שעיקריהם: הפרשות לביטוח מנהלים או לתכנית פנסיונית אחרת, קרן השתלמות וביטוח אובדן כושר עבודה.

ואיך אפשר בלי אופציות? בורגס יקבל כתבי אופציה, בשלוש מנות שנתיות, הניתנים למימוש למניות החברה, על פי שיקול דעתו של דירקטוריון החברה, במועד שבו יחליט הדירקטוריון על תכנית הקצאת כתבי אופציה למנהלים בחברה. השווי הכלכלי השנתי הממוצע של סך כתבי האופציה במועד ההענקה לא יפחת מסך של 2.25 מיליון דולר ולא יעלה על סך של 3.75 מיליון דולר לתכנית במלואה.

בסך הכל מסתכמת עלות שכרו השנתית של בורגס ב-1.4 מיליון דולר בשנה, שהם כ-5.5 מ' ש' או 455 אלף שקל בחודש. במידה ויחליט לפרוש או זכאי למצנח זהב של 12 משכורות ויקבל מענק "אי תחרות" של 6 משכורות, כדי שלא יעבוד בחברה מתחרה.

  • עוד באותו נושא:
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully