וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מעלה מחירים בשדרוג לביזנס ומזוודה שנייה

ספיר פרץ

2.10.2012 / 13:16

החל מתחילת החודש הבא יתייקר מחיר המזוודה השנייה באל על בשיעור של כ-42% ויעמוד על 100 דולר. שדרוג לביזנס יעלה 200-450 דולר לכיוון

חברת התעופה אל-על הודיעה כי עם תום חודשי הקיץ וחגי תשרי היא "מיישרת קו עם המקובל בענף", והחל מ-1 בנובמבר תעדכן את המחיר למזוודה שנייה המאוחסנת בבטן המטוס לטסים ליעדים ארוכי-טווח.

מדובר ביעדים צפון אמריקה, המזרח הרחוק ודרום אפריקה במחלקת תיירים. המחיר החדש יעמוד על 100 דולר במקום 70 דולר לכיוון - זינוק של 42%.

עוד הודיעה אל-על כי חברי המועדון במעמד מתמיד ימשיכו ליהנות משובר כבודה במחיר של 140 נקודות לכיוון עד 30 בנובמבר, והחל מ-1 בדצמבר המחיר בנקודות יעודכן מ-140 ל-200 נקודות מועדון לכיוון.

עוד עדכנה החברה כי אין שינוי במחירי הכבודה העודפת לשאר יעדי אל-על.

יצוין כי התעריף החדש תקף ביחס ליעדי אל-על במטוסי אל-על ולא כולל טיסות קוד שייר/יעדי המשך עם חברות תעופה זרות, שלגביהן תחול מדיניות הכבודה בהתאם למסלול הנסיעה.

עוד הודיעה החברה כי גם השדרוג ממושב תיירים למושב עסקים מתייקר בכל היעדים: עד היום השדרוג מתיירים לביזנס היה כרוך בתוספת של 149 דולר או 299 נקודות לכיוון ביעדים קצרים ובינוניים. ליעדים ארוכים 349 דולר תוספת לאדם לכיוון או 699 נקודות לחברי מועדון הנוסע המתמיד.

החל מ-1 בנובמבר, ליעדים קצרים ובינוניים התוספת עולה ל-200 דולר לאדם לכיוון או 400 נקודות, ואילו ליעדים רחוקים התוספת עולה ל-450 דולר לכיוון או 900 נקודות.

בחברה מדגישים כי לא מדובר בשדרוג ממחלקת תיירים למחלקת עסקים, אלא בשדרוג ממושב במחלקת תיירים למושב במחלקת עסקים, בטיסות בהן מוצעות למכירה מחלקות תיירים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully