וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ'

14.10.2012 / 11:21

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס אך על פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו והוא יחדל להיות חלק מהקבוצה לחלוטין

נמשכים השינויים הפרסונאליים בקבוצת פובליסיס: יינון לנדנברג, מייסד חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק עוזב את הקבוצה - כך נודע ל"גלובס".

לנדנברג הקים את אידיאולוג'יק ביחד עם דורון טל והיה למעשה ממיסדי התחום בישראל. במשך מספר שנים הייתה אידיאולוג'יק החברה הגדולה והריווחית בתחום ולנדנברג עצמו נחשב כאחד הישראלים המועדפים על מוריס לוי - יו"ר קבוצת פובליסיס בעולם.

אך בהמשך, עם כניסתם של משרדי הפרסום המסורתיים לתחום הדיגיטל, הלך כוחה של אידיאולוגיק ונחלש. לנדנברג עצמו שנחשב לכוח המניע של המשרד החל לפנות גם לפעילויות בחו"ל ושני הדברים יחד גרמו להיחלשות משמעותית יותר של אידיאולוג'יק. בהמשך, על רקע השינויים בקבוצת פובליסיס, מוזגה לתוך אידיאולוגיק ארק אינטראקטיב- זרוע הדיגיטל השנייה של פובליסיס בישראל.

עם רכישת באומן בר ריבנאי ע"י פובליסיס העולמית והפקדת מפתחות הניהול בידי יורם באומן הוחלט לבצע שורת שינויים באופן הניהול של גלר נסיס - משרד הפרסום השני של הקבוצה בישראל. במסגרת השינוי מוזגה הפעילות של אידיאולוג'יק לתוך גלר נסיס שהפך להיות פובליסיס ישראל.

רבים התקשו לראות כיצד יפעל לנדנברג לצד ארי מלמוד - המנכ"ל הנכנס של פובליסיס שהביא עימו אג'נדות חדשות לצד אישיות דומיננטית. בשלב ראשון נראה היה כי הזיווג עשוי להצליח: אמנם מפתחות ניהול האינטראקטיב לא הופקדו בידי לנדנברג אך הוא קיבל מעמד גבוה והופקד על תחום הפיתוח העסקי תוך שהוא אמור ללוות כטלנט את פעילות המשרד בתחום.

זאת, לעומת המייסד השני דורון טל שהקבוצה בחרה להיפרד ממנו כבר בשלב ראשון. עתה נראה כי למרות הכל לא צלח החיבור בין המתכונת החדשה של לנדנברג לפובליסיס והוא צפוי להיפרד מהקבוצה ברמת הפעילות היומיומית. ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס אך על פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו והוא יחדל להיות חלק מהקבוצה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully