וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור בגבינה צהובה של תנובה ברשתות השיווק

אילנית חיות

16.10.2012 / 10:34

ל"גלובס" נודע, כי קיים מחסור בגבינות צהובות מסוג "העמק" ו"גלבוע" במעדנייה - במספר רב של נקודות המכירה מלאי הגבינות אזל כליל

‎קיים מחסור בגבינות צהובות מסוג "העמק" ו"גלבוע" של תנובה במעדנייה ברשתות השיווק - כך נודע ל"גלובס". במספר רב של נקודות המכירה מלאי הגבינות אזל כליל, למרות שמדובר במוצר שחיי המדף שלו עומדים על כחצי שנה.

במקביל, נמשך עדיין מחסור בחלב ניגר, אם כי לדברי קמעונאי בכיר, המחסור הולך ומצטמצם וצפוי להיסגר עד סוף החודש. ‏"יש בתנובה מחסור כבר כמה ימים. כנראה שלקח לה זמן להתאושש מהחגים בשל ימי עובדה מועטים יחסית", אומר גרשון וייסמן, סמנכ"ל סחר של רשת מגה. מחסור קיים גם ברשתות שופרסל, רמי לוי ואחרות.

לדברי קמעונאי אחר, תנובה עדיין מתקשה לספק את מלוא הזמנות המוצרים וקיים מחסור גם בגבינות צהובות העמק במדף.

‏עוד אומרים קמעונאים, כי לא הורגשה עלייה בצריכה בחודש האחרון ולכן היערכות מוקדמת מצד תנובה הייתה עשויה למנוע את המחסור בגבינה הצהובה.

בתנובה מוסרים כי "תנובה ייצרה מתחילת השנה 7% יותר בגבינות צהובות (עמק, גוש חלב, גלבוע וכו) משנה קודמת. אנו עובדים במלוא כושר הייצור בכל המחלבות ובכל הקווים 24 שעות ביממה במשמרות מלאות ומתוגברות.‏ מיעוט ימי הייצור בשל החגים והגידול בביקושים בחודשים האחרונים הביא לעיתים לאי אספקה מלאה של חלק מהמוצרים. תנובה נותנת עדיפות לייצור מוצרי בסיס ומוצרים בפיקוח ועובדת בכל יכולות הייצור שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully