וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-על מגדילה מספר טיסותיה לגרמניה ב-25%

ספיר פרץ

16.10.2012 / 12:45

החלטת אל-על באה על רקע החלטת לופטהנזה להפחית את מספר המושבים בטיסותיה לישראל. אל-על החליטה על הגדלת מספר הטיסות ליעדים נוספים בחו"ל

על חשבון לופטהנזה? אל על תגדיל את מספר טיסותיה לגרמניה בחודשי החורף הקרוב ב-25%. ההחלטה להסתער על גרמניה נובעת ככל הנראה מהחלטה שקיבלה באחרונה חברת התעופה לופטהנזה לצמצם את היצע המושבים בטיסות שלה לישראל על רקע המשבר המתמשך בענף החל מסוף החודש הקרוב. כלומר, לטוס לישראל עם מטוסי איירבוס מדגם 321 A שהם צרי גוף (קטנים יותר) ומפנקים פחות - בלי מחלקה ראשונה, בלי מערכת שמע לכל מושב ומחלקת עסקים עם מושבים זהים למושבים במחלקת תיירים רק עם הבדל קטן: בכל 3 מושבים, המושב האמצעי ריק. מהלך זה שמשמעותו וויתור על אנשי עסקים נתפס בעיני גורמים רבים בענף התעופה כתמוה בשל אובדן אפשרי של נתח שוק משמעותי.

לוח טיסות החורף החדש של אל על כולל 20 טיסות שבועיות לגרמניה במחלקות תיירים ועסקים: 9 טיסות שבועיות לפרנקפורט (לעומת 5 בחורף אשתקד), 5 למינכן ו-6 לברלין (כולל טיסת ערב נוספת ביום רביעי).

כמו כן, בעונת החורף (בין החודשים אוקטובר 2012-מרץ 2013) תפעיל אל על מדי שבוע 21 טיסות ליעדי המזרח הרחוק ואפריקה בנגקוק, בייג'ין, הונג קונג, מומביי ויוהנסבורג (לעומת 19 טיסות אשתקד); 23 טיסות ליעדי צפון אמריקה ניו יורק, לוס אנג'לס וטורונטו (לעומת 21 אשתקד) ו-168 טיסות שבועיות לאירופה (לעומת 157 בחורף אשתקד). בין היתר, תפעיל אל על 17 טיסות שבועיות לניו יורק, 18 טיסות לפריז, 6 טיסות לבנגקוק, 13 טיסות ללונדון, 12 טיסות למוסקבה וכן 17 טיסות שבועיות לאילת. עוד נמסר כי לאור הפופולאריות של טיסות החזור במוצאי שבת מאירופה לתל אביב, נוספו בלו"ז החדש טיסות מפרנקפורט וברצלונה (בנוסף לפריז, לונדון וציריך שהופעלו גם בעבר). כמו כן, במהלך עונת הסקי, יופעלו שתי טיסות בימי ראשון לג'נבה.

בנוסף, אל על הודיעה היום על שדרוג טיסות הערב היומיות ללונדון למטוסי 777; וכן החל מה-6 בדצמבר על שדרוג הטיסות היומיות לבנגקוק במטוסים רחבי גוף מדגם 747-400 על מנת להיענות לביקושים הגבוהים בקו זה. כמו כן, נוספה תדירות ערב לאמסטרדם ומדריד ותדירות בוקר נוספת לבריסל ובודפשט.

לדברי דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, לו"ז החורף החדש של אל על מתאים הן לאוכלוסיה העסקית והן לתנועת תיירות החורף, תוך דגש ליעדי הסקי השונים. "אנו בוחנים כל העת אפשרויות נוספות להרחבת התדירויות, שיפור לוחות הזמנים והגדלת היצע המושבים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של נוסעינו".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully