וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת דוחות בארה"ב: מי תדווח היום?

נדב נוימן

17.10.2012 / 8:03

היום יפרסם את דוחותיו בנק אוף אמריקה, כמו גם פפסי, בית ההשקעות הענק בלקרוק, אמריקן אקספרס ו-eBay. מנתח: "נראה שאנחנו הולכים לחדש את המגמה השורית"

על אף הצפי לעונת דוחות חלשה אף ביחס לתחזיות המוקדמות, עד כה נרשמות תוצאות חזקות למרבית החברות המובילות בוול סטריט שפרסמו אותן, בין היתר גולדמן זאקס, וולס פרגו, אלקואה ואינטל.

היום יפרסם את דוחותיו בנק אוף אמריקה ( 9.46 +0.21% ), כמו גם פפסי ( 70.3 -0.06% ), בית ההשקעות הענק בלקרוק ( 189.97 +2.48% ), אמריקן אקספרס ( 58.63 +1.81% ) ואי-ביי ( 48.24 +1.77% ), והאנליסטים מאמינים כי התוצאות החזקות ימשיכו לזרום ויעלו עוד את המדדים, נוסף על נתוני מאקרו חזקים שפורסמו לאחרונה.

אתמול (ג') ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים חדות כאשר הנאסד"ק זינק 1.2% הודות לאפל שבשבוע הבא תשיק ככל הנראה את אמיני אייפד.

"אין באמת רמת התנגדות ששברנו", אומר מקניל קרי, מנתח טכני של מריל לינץ', "אבל אם מסתכלים על מה עשינו מאז יוני - אנחנו בטרנד חיובי ביותר". המדדים בוול סטריט ביצעו תיקון בשבועות האחרונים, אולם השוק עדיין דוהר לשיאים רב שנתיים.

קרי הוסיף כי "מה שאני מסתכל עליו היום זה מדד הבורסות האירופאיות. נראה שאנחנו הולכים לחדש את המגמה השורית לאחר חודש של תיקון".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully