וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מנהלים ש-20 מיליון דולר לא מספקים אותם

שירות גלובס

17.10.2012 / 10:52

"ביזנס אינסיידר" מפרסם טענה של מנהל בחברת היי-טק שגרף 20 מיליון דולר בהנפקה: "להתעשר זה עול רציני, אני יכול לעשות הכל אבל לא עושה כלום"

דמיינו את התרחיש הבא: אתם מרוויחים עשרות מיליוני דולרים בהנפקה מוצלחת של חברת היי-טק - חלומם של אנשים רבים. מרבית האנשים מדמיינים קניית נכסים רבים, השקעות מוצלחות והמשך חיים רגועים ושלווים. נכון? לא בטוח.

משתמש באתר השאלות-תשובות הפופולרי Quora (שלא הזדהה בשמו או במינו), אשר טוען כי שימש מנהל בחברת היי-טק גדולה והרוויח יותר מ-20 מיליון דולר בהנפקתה, חולק את רשמיו מחייו החדשים. באתר "ביזנס אינסיידר" מביאים את סיפורו של האיש, שהתעשר באמצע שנות ה-30 לחייו. "להתעשר זה עול רציני", אומר המתעשר החדש ומונה את הסיבות מדוע:

■ אתה נהיה עצלן. כשאתה לא חייב לעבוד כל יום, קשה להחליט איך למלא את הזמן: "אני יכול לעשות מה שבא לי, אבל בסופו של דבר אני בדרך כלל לא עושה כלום ומבזבז את הזמן בשיטוטים באינטרנט ובכתיבה אנונימית ב-Quora", הוא (או היא) אומר.

■ אתה אף פעם לא מסופק מבחינה כלכלית: "יש לי הרבה כסף, אבל אני רוצה עוד".

■ אתה מצפה שאנשים יתייחסו אליך אחרת: "אני כועס אם אני מרגיש שלא מתייחסים אלי כאילו אני ממשפחת המלוכה".

■ אין לך יותר מטרה: "אני מרגיש כאילו הגעתי לשיא הקריירה".

המתעשר הצעיר טוען כי ברגע שנוצר העושר, אין אפשרות לוותר עליו. אז האם זה באמת שווה את זה? המגיבים באתר "ביזנס אינסיידר" התנדבו לחלק לו עצות. אחד המגיבים כתב: "פשוט תטייל בכל העולם". אחר כתב לו בזעם: "אתה נשמע כמו מישהו שלא עבד קשה מעולם עבור כל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • עושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully