וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דדון מונה למנכ"ל מפעל הפיס

יובל אזולאי

18.10.2012 / 12:30

דדון הוא המועמד המועדף על היו"ר עוזי דיין. בימים האחרונים הסיר את מועמדותו ג'קי ואכים, שהתמודד על התפקיד אך דיין התנגד למינויו

אלי דדון מונה היום (ה') למנכ"ל מפעל הפיס. דדון היה המועמד המועדף על היו"ר עוזי דיין, שהביא את מינויו של דדון לאישור הדירקטוריון היום. בימים האחרונים הסיר את מועמדותו ג'קי ואכים, שהתמודד על התפקיד. היו"ר דיין התנגד למנות אותו על רקע טענות כי לא דיווח אודות חקירה משטרתית שהיה מעורב בה בעבר.

"בתקופת הכהונה כראש המועצה המקומית בית דגן הצליח דדון למצב את הישוב כישוב קהילתי איכותי ומאות משפחות בחרו להקים בו את ביתם", נכתב בהודעת מפעל הפיס לתקשורת. "בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 הוביל דדון מהלכים שעיקרם בניית שכונות חדשות (בתים צמודי קרקע), אשר התאימו לצרכי אוכלוסיות חזקות ממרכז הארץ. תשתיות חינוך, תנועות נוער, ריאות ירוקות, אווירה כפרית ומרכז עסקים והייטק, השלימו את התמונה ובית דגן בראשותו טיפסה בסולם הסוציו אקונומי מדרגה 2 לדרגה 6".

דדון (56) הוא בעל תואר שני במדעי המדינה ובביקורת פנימית וציבורית מאוניברסיטת בר אילן. הוא מכהן כראש המועצה המקומית בית דגן משנת 1983 במשך 29 שנים וכיו"ר קרן של"ם משנת 1994. דדון הוא יו"ר ועדת ההיגוי של פורום הרשויות המקומיות הקטנות (60 רשויות) מזה כ-7 שנים,גזבר ועדת הבניה המקומית "מצפה אפק" וחבר ועדת הבניה המחוזית מחוז מרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully