וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: יועצים קוראים לצאת מהשווקים לפני 2013

פאדי מועלם

20.10.2012 / 11:04

הקריאה באה על רקע החשש מ"הצוק הפיסקאלי" שיוביל להעלאת המסים על רווחים בשוקי ההון. היועצים מעריכים שאפילו אם "הצוק הפיסקאלי" יימנע, העלייה בשיעור המס בלתי נמנעת

ככל שמתקרבים לתחילת השנה החדשה ולמועד כניסתו לתוקף של מה שמכונה "הצוק הפיסקאלי" בארצות הברית מתגברות הקריאות מצד היועצים הפיננסים ללקוחות שלהם לעזוב את שוק ההון והבורסה על מנת להימנע מהעלייה הצפויה במסים על הרווחים משוק ההון.

במידה ואכן הקונגרס בארצות הברית לא יצליח להסכמה בנוגע לתוכנית המסים, ולפי המסתמן כרגע שני הצדדים בבית הנבחרים לא יגיעו להסכם בעניין, החל מתחילת 2013 המס על הדבדנדים יעלה ל-43.4% מ-15% והמס על הרווח מהשקעות בבורסה יעלה ל-23.8% מ-15%. בשל כך היוצעים הפיננסים בבנקים והחברות הגדולות פועלים יחד עם הלקוחות הגדולים שלהם על מנת למצוא דרכים להמנע מהעלייה הצפויה במסים.

יועצים בווילס פארגו, בנק אוף אמריקה, JP מורגן ובנקים אחרים הוגים יחד עם הלקוחות שלהם אסטרטגיות על מנת לחמוק מהעלייה. חלק מהאסטרטגיות כוללות מכירת מניות לפני סוף השנה, העברת חלק מהנכסים לחשבונות הפנסיה, מימוש אופציות על מניות ומתן "מתנות גדולות" ליורשים שלהם.

היועצים גם מעריכים שאפילו אם הקונגרס יצליח להימנע מ"הצוק הפיסקאלי", הלחצים המתגברים להפחתת הגירעון תוביל בסופו של דבר להחלטה להעלות המסים. רון פלורנס מווילס פארגו אומר שהפתרון לסוגייה הזאת הינו לנצל את שיעורי המס הנמוכים ולהעביר את הרווחים משוק ההון לשנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully