וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי כהן ימונה לתפקיד מנכ"ל כלל ביטוח

רון שטיין

21.10.2012 / 9:25

כהן יחליף בחודש פברואר את שי טלמון המסיים תקופת העסקה בת חמש שנים. איזי כהן שימש עד לפני כ-3 חודשים כמנכ"ל אפריקה ישראל

איזי כהן יחליף את שי טלמון כמנכ"ל כלל ביטוח - כך נודע ל"גלובס". חוזה ההעסקה של טלמון מסתיים בסוף פברואר הקרוב, והוא לא יאריכו מעבר לחמש השנים שנקבעו בהסכם בפברואר 2008. על מועמדותו של כהן להחליף את טלמון הוערך ב"גלובס" כבר בספטמבר.

איזי כהן שימש עד לפני כ-3 חודשים כמנכ"ל אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב, ולפני כן כמנכ"ל חברת הביטוח מגדל. דירקטוריון כלל ביטוח, הנמנית עם קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, דן ברגעים אלה במינוי של כהן למנכ"ל החברה.

‎‎‏כלל ביטוח ( 5082 ) הציגה תוצאות עסקיות פושרות ביחס למתחרותיה ברבעון השני של השנה. החברה הייתה היחידה מבין חמש חברות הביטוח הגדולות שהפסידה במחצית הראשונה של השנה (11 מיליון שקל), כשבשלושה מתוך ארבעה תחומי הפעילות שלה היא רשמה הפסד מגזרי.

סיבה מרכזית להפסד היא הרפורמה שמוביל האוצר בנוגע לשינוי אומדני תוחלת החיים שלפיהם פועלות חברות הביטוח. הרפורמה "תעלה" לכלל ביטוח בהפסד של כ-96 מיליון שקל, מתוכם כ-54 מיליון שקל הוכרו ברבעון החולף, ו-42 מיליון שקל נוספים יוכרו כהפסד לאורך השנים הבאות. ‏

כלל ביטוח מתמודדת במקביל עם התארגנות של עובדיה להצטרפות להסתדרות העובדים. טלמון התנגד לרעיון, ואף פיטר חלק מהבכירים בחברה שהובילו את ההתארגנות. ‏‎‎

  • עוד באותו נושא:
  • איזי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully