וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס תפטר עשרות עובדים ממחלקת הפיתוח

28.10.2012 / 9:23

על רקע המכירות המדשדשות, החלפת המנכ"ל והשינוי האסטרטגי בפעילות החברה תפטר בטר פלייס עשרות עובדים ממחלקת הפיתוח שלה, כמו גם ממחלקת התשתיות

בטר פלייס מקבוצת החברה לישראל (247000) תפטר עשרות עובדים ממחקת הפיתוח של החברה. זאת, על רקע הדשדוש במכירות, החלפת המנכ"ל ושינוי אסטרטגי לפיו החברה תתמקד פחות בפיתוח ותגביר את מאמצי השיווק והמכירות. החברה מעסיקה כ-400 עובדים בישראל ועוד עשרות עובדים באוסטרליה, דנמרק והולנד.

כמו כן תפטר בטר פלייס עובדים ממחלקת התשתיות כיוון שהיא סיימה כמעט לחלוטין לפרוס את תשתית הטעינה והחלפת הסוללות שלה בישראל.

לאחרונה החליף אוון ת'ורנלי את שי אגסי בתפקיד מנכ"ל החברה. במסיבת עיתונאים שקיים מוקדם יותר החודש אמר ת'ורנלי: "בטר פלייס עשתה את הדברים הגדולים, בנינו את הרשת. כעת אנחנו מתחילים ללמוד מהלקוחות שלנו ואת הלקוחות שלנו. זה הצעד הבא של החברה ובזה נתמקד".

בתחילת החודש פנתה בטר פלייס לבעלי המניות שלה בבקשה להזרמת הון מיידית. עפ"י הערכות, החברה מבקשת לגייס סכום של 130-140 מיליון דולר. בעלת המניות הגדולה ביותר בבטר פלייס היא החברה לישראל (32%). בטר פלייס הפסידה כ-130 מ' ד' במחצית הראשונה של השנה ומיום הקמתה הושקעו בה למעלה מ-700 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully