וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טרה תעלה את מחירי מוצרי החלב בשיעור ממוצע של כ-4%

28.10.2012 / 17:19

מוקדם יותר היום נחת על שולחן המנכ"ל, ארן אלסנר, מכתב מטעם עמותת הגורם האנושי, ובו קריאה להימנע מעליית מחירים. בשבוע שעבר הודיעו גם שטראוס וגם תנובה על העלאה של מחירי מוצריהן בשיעור של עד כ-4.8%

גם טרה מצטרפת לחגיגת העלאת המחירים: אחרי שטראוס ותנובה, הודיעה היום (א') יצרנית החלב הגדולה השלישית, טרה, כי היא תעדכן את מחירוניה בשיעור ממוצע של כ-4%, למעט המוצרים שבפיקוח. בהודעה ששלחה החברה נמסר כי "בעקבות עליית מחירי התשומות ועליית מחיר החלב הגולמי, טרה תעדכן בימים הקרובים את מחירוניה בשיעור של כ-4% בממוצע".

מוקדם יותר היום נחת על שולחן המנכ"ל, ארן אלסנר, מכתב מטעם עמותת הגורם האנושי, ובו קריאה להימנע מעליית מחירים במוצרי טרה: "בימים האחרונים הודיעו שתי יצרניות החלב ומוצריו הגדולות בארץ; שטראוס ותנובה - על עליות מחירי מוצריהן. כעת טרה, היצרנית השלישית, צריכה להגיע להחלטה: האם להעלות את מחירי מוצריה כמו מתחרותיה - או להראות לנו הצרכנים שלחברת טרה יש גם 'גורם אנושי', להתחשב בלקוחותיה הרבים ולהימנע מהעלאות המחירים".

בשבוע שעבר הודיעו גם שטראוס וגם תנובה על העלאה של מחירי מוצריהן. תנובה תייקר מוצרים בשיעור של עד 4.8%, כאשר שיעור העלייה הממוצע הינו 3.5%. שטראוס תעלה את מחיר הגבינות בשיעור של 5%, את השוקו ב-4%, את מחיר החלב המועשר ב-3% ואת מחיר מעדני "דני" ו"גמדים" בשיעור של 3.5%.

לפני סוכות, כזכור, פרסם משרד החקלאות המלצה לבצע עלייה של 9.4% במחיר החלב הגולמי (מחיר המטרה), שיעמוד על 2.34 שקלים לליטר חלב, מחיר הכולל היטל בגובה 4.7 אגורות לליטר. טרה מסרה אז כי "העלייה תחייב את טרה לעדכן את מחיר מוצריה בהתאם".

  • עוד באותו נושא:
  • טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully