וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל גולן: תוך 7 שנים נכסה את כל המדינה

מיכל רז-חיימוביץ'

29.10.2012 / 10:53

בכנס "גו מובייל" שנערך באיירפורט סיטי הגנו מנכ"לי חברות הסלולר החדשות על המודל הכלכלי שלהם ואמרו כי הוא לא יביא להפסדים. מנכל YouPhone: "הקושי - לעמוד בקצב"

"המודל שלנו הוא פשוט - תוך 7 שנים נכסה את כל המדינה", כך אמר היום (ב') מנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן, בתגובה לשאלה האם התמחור הזול שהוא מציע והמודל העסקי שלו יוביל אותו להפסדים. גולן דיבר בפאנל מנכ"לי סלולר במסגרת כנס "גו מובייל" שנערך היום באיירפורט סיטי. "כמות המנויים שלנו היא רלוונטית ביחס ל-7% ערבות שלנו במשרד התקשורת".

גולן סייג ואמר כי "לא בטוח שהמצב הטכנולוגי שלנו לא בסטנדרט העולמי, אבל בתחום השימוש והדאטה אנחנו במצב טוב. אני חושב שהבעיה בשוק הסלולר הישראלי היא לא הדור הרביעי, אלא שאין הרבה אפשרויות של תמסורת, יש מיעוט אנטנות ונכון לעכשיו חסר סיב אופטי ופה נמצא הפקק".

לדבריו, "משרד התקשורת שמקדם את פרויקט הסיבים האופטיים של חברת החשמל עושה זאת בשביל להרחיב את התחרות. אין מה להביא דור רביעי לפני שנסדר את בעיית התמסורת".

מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר, שהשיק בשבוע שעבר חבילת סלולר ללא הגבלה ב-79 שקל, אמר בפאנל כי "הקושי העיקרי שלנו עכשיו הוא ההתמודדות עם כמות פניות עצומה של לקוחות בגלל המחיר הזול שיצאנו איתו. רצינו להקים מעטפת כוללת, חברה שנותנת מכלול שירותים, הקמנו מרכזי שירות, כיום יש לנו 28 חנויות שירות ומכירה, אתמול התחלנו להפיץ ב-400 נקודות מכירה וכך הלאה - כדי להיות שחקן לגיטימי לטווח ארוך".

לדברי שרייבר, "שירות הוא מה שינצח. היום אנחנו נותנים את המחיר הכי זול והחברות הגדולות מתחילות עם המשחקים שלהן, ולנו יש את הקבוצה שמאחורינו (קבוצת דור של דודי ויסמן - מ.ר.ח) שמהווה עבורנו יתרון גדול".

רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה, נשאל איך הוא יגיב למחירים הזולים של השחקנים החדשים, ואמר כי "לא רק שאנחנו הורדנו את המחיר, הציבור שכח שפעם אפילו אי אפשר היה לקרוא את החשבוניות - לא רק שהורדנו מחיר, אלא גם נתנו לצרכן את האפשרות להבין על מה הוא משלם. אני הייתי ראשון ולכן לי פחות קשה מאשר האחרים - אני דאגתי לצרכנים. לא מרגיש קושי ולא הרגשתי קושי, אני מרגיש אהדה של הצרכנים לרשת שלי. אני שמח על הוזלת המחיר של YouPhone. ברגע שגם המתחרים מיטיבים עם הצרכנים בדרך שאני הובלתי, אנחנו מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully