וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד תלמה: למה האריזה לא מלאה?

גולשת העלתה לעמוד הפייסבוק של תלמה תמונה בה נראית תכולה מועטה של אריזת קורנפלקס יחסית לגודל הקופסה. תלמה: "המרווח מסייע למניעת גושים, המשקל מצויין על האריזה"

מחאה צרכנית חדשה בפייסבוק, והפעם נגד חברת תלמה: הגולשת תמר אוחיון פרסמה על קיר החברה תמונה המשווה את גודל האריזה של דגני הבוקר "דליפקאן" עם תכולת האריזה. מהתמונה עולה כי כמות הדגנים ממלאת כמחצית מהאריזה בלבד. מאז הועלתה התמונה לרשת, היא זכתה בלמעלה מ- 43 אלף לייקים, מעל 1,700 תגובות ומעל 1,400 אנשים שיתפו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה מהפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"או שתקטינו את האריזות, או תוסיפו כמות מבלי להעלות מחיר! באמת, יש גבול!!!!", כתבה תמר בתיאור התמונה וזכתה לתגובות רבות. חלק גדול מהתגובות הביעו הסכמה עם תמר וקראו להחרמת מוצרי החברה, אך חלק מהתגובות דווקא חלקו על דעתה וטענו כי אין מדובר כאן בהטעיית צרכנים. "400 גרם כתוב על האריזה.. 400 גרם זה מה שיש בשקית.. מה זה משנה הגודל.. אף אחד לא גונב אתכם ולא נעליים", כתב אחד הגולשים בתגובתו.

מתלמה נמסר בתגובה כי "אופן האריזה הנוכחי, הכולל את המרווח שנשאר בתוך השקית, מסייע למניעת צפיפות יתר והיווצרות גושים במוצר. בנוסף, המרווח מסייע ליציבות הקרטון החיצוני ושמירת מראה המוצר כלפי חוץ. יש לציין כי משקל המוצר מצוין באופן ברור על גבי האריזה, ואריזת המוצר עומדת בכל החוקים והתקנים בנושא זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully