וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: יו-פון מגייסת רק כ-100 לקוחות ביום

גד פרץ

30.10.2012 / 14:47

מנכ"ל YouPhone הצהיר אתמול שהחברה לא עומדת בעומס הפניות, אך מהנתונים עולה שהחברה ניידה עד כה כ-7,000 לקוחות בלבד מיום הקמתה

ההצהרה של מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר אתמול (ב') במסגרת כנס סלולרי על כך שהחברה אינה עומדת בעומס הביקושים בעקבות המבצע האחרון שבו יצאה ובמסגרתו הפחיתה את מחירי חבילות הגלישה ל - 79 שקלים - נראית תלושה מהמציאות נוכח העובדה שהיקף הגיוסים של החברה - איך לומר בעדינות - לא משקף הצלחה רבתי למודל שבו בחרה החברה.

מנתונים מעודכנים לאתמול עולה שהיקף המתניידים לחברה עד כה עומד על פחות מ-8,000 מנויים. למעשה, המספר יותר קרוב לאזור ה-7,000 מנויים בחברה הצעירה, שהחלה את פעילותה במקביל עם גולן טלקום והוט מובייל. מתוך היקף המתניידים האמור, יש לזכור שחלק עובדי קבוצת דור אלון עברה ל-YouPhone, כך שהמספר האמיתי של המתניידים בפועל אפילו נמוך יותר.

YouPhone, נדגיש, מנסה מודל חדשני בשוק הסלולרי המקומי והיא קושרת בין רכישות שמבצע המנוי ברשת מגה ובתחנות הדלק דור אלון. לפי נתוני החברה, המהלך החדש יבוא לידי ביטוי דרך 400 נקודות מכירה של הקבוצה בכל הארץ. החברה מציעה מסלולים לפיהם מי שמבצע את רכישותיו בשתי הרשתות יוכל להגיע למצב שבו לא ישלם על השימוש הסלולרי שלו.

אלא שהניסיון האמיץ לקשור בין המוצרים כרגע לא מתנחל בלבבות הציבור הישראלי והעובדה היא שנתוני הגיוס של הימים האחרונים מלמדים על כ-100 מצטרפים ביום לערך. יחד עם זאת, ייתכן שברגע שהחברה תעלה בקמפיין, היקף המצטרפים יגבר.

מחברת YouPhone טרם נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • YouPhone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully