וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל מציגה שיפור: הרווח זינק ב-118%

הלל קורן

31.10.2012 / 8:35

הכנסות ענקית הקמעונאות הסתכמו ב-3.03 מיליארד שקל; הרווח הנקי הסתכם ב-70 מיליון שקל. הרווח התפעולי רשם עלייה ל-95 מיליון שקל

שופרסל ( 1055 ) מקבוצת IDB מסכמת הבוקר (ד') רבעון מוצלח עם שיפור ברווח התפעולי וזינוק ברווח הנקי. על פי הדוחות, ההכנסות רשמו סטגנציה והסתכמו ב-3.03 מיליארד שקל, אך הרווח התפעולי לפני הכנסות אחרות רשם עלייה מ-71 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2011 ל-95 מיליון שקל ברבעון החולף. גם כאחוז מסך ההכנסות נרשם שיפור - 3.1% לעומת 2.4% לעומת הרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על זינוק של 118% - רווח של 70 מיליון שקל או 33 אגורות למניה לעומת רווח של 32 מיליון שקל או 15 אגורות למניה ברבעון המקביל.

הרווח התפעולי לאחר הכנסות אחרות הסתכם ב-112 מיליון שקל, אך הוא כלל רווח ממכירת נדל"ן להשקעה ורכוש קבוע בסך של 17 מיליון שקל.

החברה הצליחה גם שלא להגדיל את הוצאות המכירה, השיווק, ההנהלה והכלליות, ואלה הסתכמו ב-708 מיליון שקל לעומת 709 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (23.3% מתוך סך ההכנסות).

עוד עולה מהדוחות כי המכירות בחנויות זהות, אשר נפתחו לפני חודש ינואר 2011, רשמו קיטון של 0.4% לעומת הרבעון השלישי אשתקד. עם זאת, המכירות למ"ר בחנויות החברה הסתכמו ב-5,555 שקל, עלייה של 0.8%.

מנכ"ל החברה איציק אברכהן אמר עם פרסום הדוחות כי "תוצאות הרבעון מבטאות שיפור ניכר ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה בכל הפרמטרים התפעוליים ומשקפות את המאמצים המתמשכים של החברה במכירות, התייעלות וחיסכון בהוצאות, ובמקביל בהורדת מחירים".

אברכהן הוסיף כי "במהלך השנה האחרונה הורחבה פעילות רשתות הדיסקאונט של החברה בסניפים במקומות נוספים כגון: קרית שמונה, בת-ים, ערד, פסגת זאב בירושלים ולאחרונה בבני-ברק. בימים אלה מושקת תת רשת חדשה במגזר החרדי, תחת המותג 'יש חסד'. הרשת תאופיין במחירים זולים ואטרקטיביים ובמגוון כשרויות מהודרות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לעובדי שופרסל על תרומתם לשיפור תוצאות החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully