וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים ממליצים: להשקיע יותר בחו"ל מאשר בישראל

נדב נוימן

2.11.2012 / 17:01

בבנק לאומי ממשיכים להמליץ על חשיפה גבוהה יותר לשווקים הבינלאומיים לעומת השוק המקומי וגם בבנק אגוד שמים דגש על מניות בחו"ל. "המסחר צפוי להתנהל בהתאם למגמה מעבר לים"

כלכלני בנק לאומי ממשיכים להמליץ על חשיפה גבוהה יותר לשווקים הבינלאומיים לעומת זה המקומי בסקירתם השבועית, וצופים כי "לאחר מהלך העליות המשמעותי שחל לאחרונה בשוק המניות המקומי והביא לצמצום הפער ביחס לחו"ל, צפוי המסחר להתנהל בהתאם למגמה מעבר לים".

בבנק לאומי מתייחסים למגבלות החדשות שפרסם בנק ישראל בתחום המשכנתאות ולזרקור על מניות הבנקים בעקבות המהלך. "בסיכום שבועי, רשמו מניות הבנקים ירידות שערים של כ-1.1% כאשר מכפיל ההון הממוצע המשוקלל של הענף עומד בתום שבוע המסחר על כ- 0.8. להערכתנו, מדובר במכפיל שאינו גבוה בהסתכלות ארוכת טווח. לכן, אנו מותירים את המלצתנו לסקטור על החזקה מעל משקלו במדד".

מבחינה ענפית, ממליצים בלאומי להחזיק במשקל גבוה בענפי הבנקים, פרמצבטיקה, אנרגיה, ביטוח ומזון.

גם כלכלני בנק אגוד שמים דגש על מניות בחו"ל על פני ישראליות. "לאור חוסר הוודאות בשבועות הקרובים אנו מורידים את אחוז ההחזקה של מניות בתיק ספקולטיבי", מציינים באגוד, וממליצים על החזקות ברכיב המנייתי בתיק המייצג והן בתיק הספקולטיבי כדלקמן: בתיק ספקולטיבי החזקה של עד 28% ובתיק מייצג של עד כ-13%.

"דגש על מניות חו"ל, בעיקר ארה"ב על פני השאר. מומלצת השקעה במניות דיבידנד אמריקאיות גלובאליות בעלות תזרימי מזומנים יציבים. בין הסקטורים המועדפים עלינו: מזון, צריכה בסיסית, קמעונאות וסקטור הבניה. סחורות – בעיקר זהב, בין 6% ל- 9%, בראיה לטווח ארוך בהתאם לסיכון התיק".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully