וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הרפורמה ברשות השידור תחל בדצמבר

לי-אור אברבך

6.11.2012 / 11:14

במסגרת הרפורמה יפרשו מהרשות כ-700 עובדים כאשר כל עובד ייקבל כמיליון שקל. העובדים שיישארו יצטרכו להתחיל להחתים שעון נוכחות וייזכו לתוספת שכר

‎מינהל מקרקעי ישראל אישר את פינוי מתחם דרום הקריה של רשות השידור בתל אביב - כך עולה מדיווח שהעביר יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, לחברי מליאת הרשות. המנהל אישר, כי הוסר התנאי המתלה בכל הקשור להעברת תמורה של 150 מיליון שקל בעבור פינוי הקרקע בתל אביב, שעליה שוכנים אולפני "קול ישראל" בעיר.

הסרת המכשול הזה מחזקת את ההערכה כי ב-1 בדצמבר תצא הרפורמה ברשות השידור לפועל. עם קבלת התמורה עבור הקרקע, יחל המעבר של רשות השידור מתל אביב לעיר לוד. במקביל תתקיים התכנסות של מתקני רשות השידור בירושלים אל הקריה בשערי צדק.

במסגרת הרפורמה יפרשו מתפקידם כ-700 עובדים בתנאים מיטיבים כאשר כל עובד יקבל כמיליון שקל. העובדים שיישארו יזכו לתוספת שכר של 5% רטרואקטיבית מינואר 2008.

על-פי הודעת יו"ר רשות השידור, בתחילת החודש הבא "ייכנסו לתוקף שלל השינויים המתחייבים מאיתנו ובהם: התחלת הדיווח באמצעות שעון נוכחות לכלל העובדים ויישום סלי העבודה כחלק ממנגנון ההתייעלות בכוח האדם.

"בנוסף, התאמת המבנה הארגוני של הרשות לצורכי שוק התקשורת כיום, לרבות יישום הליך הפרישה מרצון על כל היבטיו ולאחריו הליכי הפיטורין עד להתכנסות ל-1,275 משרות ברשות, המשך יישום ההשקעה המסיבית בטכנולוגיה על-פי התוכנית הרב-שנתית עד לשנת 2018... והמשך יישום מתווה ההשקעה ההולך וגדל בהפקות מקור, שיגיע בשנת 2016 ואילך לסך של 36% מהכנסות הרשות".

גילת מודה, כי בשנת 2013 רשות השידור לא תגיע עדיין למצב שבו תמלא את יעודה כשידור ציבורי, והיא תהווה שנת מעבר לבחינת השינויים ו"הזהות המתחדשת". גילת הודה במכתבו ליו"ר ועדת הכספים, דוד חיון, ולחבר הוועד המנהל יואב הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully