וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: פינוי חייבים מביתם יופסק לאחר התאבדות

פאדי מועלם

11.11.2012 / 8:15

העיתון הספרדי "אל-מונדו" מדווח כי ראש הממשלה מתכוון להקפיא באופן זמני פינוי חייבים מביתם זאת לאחר שאישה קפצה אל מותה מחלון ביתה לאחר שהגיעו נציגים של הבנק לפנותה

ראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי מתכוון להפסיק באופן זמני פינוי של חייבים מביתם וזאת לאחר שאישה קפצה אל מותה מחלון ביתה בעיר באראקלדו לאחר שבאו נציגים מהבנק על מנת לפנות אותה מביתה. המקרה הזה גרם להתפרצות מחודשת של הפגנות במדינה אולם הפעם הם הופנו כלפי הבנקים.

העיתון הספרדי "אל-מונדו" מדווח כי איגנה צ'ופטיה, בת 53, קפצה מחלון ביתה לאחר שנציגים של בנק La Caixa הגיעו על מנת לפנות אותה בעקבות החובות שלה לבנק. על פי הדיווח בעיתון לצ'ופטיה ולבעלה יש חוב של 164 אלף אירו על המשכנתא שתפח ל-213 אלף אירו עקב ריביות, בעוד שמחיר הדירה בפועל עומד על 190 אלף אירו.

"העם הספרדי חווה דברים קשים ומתמודדים עם מצבים לא אנושיים", אמר ראחוי במהלך עצרת בחירות בקטלוניה אתמול. "הממשלה תגן על המשפחות הפגיעות שנפגו מהפינויים הללו ותפעל ברצינות וברגישות כמו גם בהומניות בטיפול בהם".

ראחוי מנסה למצוא פתרונות למשפחות שלא מצליחות לעמוד בתשלומי המשכנתא ובו בזמן לנסות לא להגביר את הלחצים על הבנקים שמנסים להפטר מתשלומי מנכסים רעילים בהיקף של 180 מיליארד אירו שהצטברו לאחר 10 שנים של בועת נדל"ן במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully