וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל שוקי הון: ירידה ברווח ברבעון השלישי

קובי ישעיהו

11.11.2012 / 8:33

היקף הנכסים בקרנות הנאמנות של מגדל שוקי הון צמח ברבעון השלישי של 2012 לכדי 17.6 מיליארד שקל לעומת 15.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד

מגדל שוקי הון, בניהולו של רונן טורם, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2012 עם הכנסות של 47.2 מיליון שקל לעומת 48 מיליון שקל ברבעון השני ולעומת 55.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח לפני מס ברבעון הסתכם בכ-3 מיליון שקל, בדומה לרווח ברבעון השני ולעומת כ-5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות מדמי ניהול בחברת קרנות הנאמנות ובניהול התיקים הסתכמו ב-35.2 מיליון שקל ברבעון, לעומת 35.6 מיליון שקל ברבעון הקודם ולעומת 39.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

במגדל שוקי הון מציינים כי בשל מהלך אסטרטגי של החברה, חלק ניכר מהגיוסים ברבעון השלישי השנה היו לקרנות ה-MTF , כתוצאה מכך, קטנו ההכנסות ברבעון זה אך היקף הנכסים גדל משמעותית לכ-17.6 מיליארד שקל בקרנות הנאמנות ברבעון השלישי לעומת 16.3 מיליארד שקל ברבעון השני ולעומת 15.2 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

נתח השוק של מגדל שוקי הון בקרנות הנאמנות (ללא מתארחות) עלה ב-11.2% לעומת 10.4% בתקופה המקבילה אשתקד.

רונן טורם, מנכ"ל מגדל שוקי הון, אמר כי "הירידות במחזורי המסחר בבורסה המקומית ובעולם לצד השינויים הרגולטוריים, שינו בשנה האחרונה את פני התעשיה. בהתאם, החליטה מגדל שוקי הון, להשקיע במנועי צמיחה עתידיים. ההשקעה בקרנות MTF שכיום מהווה כ-50% משוק הקרנות המחקות הינה דוגמא לכך, השקעה זו משפיעה אומנם על קיטון ברווחים המידיים אך היא תולדה של ראייה עתידית של מפת השוק המשתנה ואין ספק כי היא מחזקת את מעמדה שלך מגדל שוקי הון ככספק של מגוון מוצרים ושירותים ללקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully