וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, פורש מתפקידו

יפעת פרייז

19.11.2012 / 15:36

וורמברנד פורש מהתפקיד לאחר שכיהן בו 5 שנים. הוא יסיים את תפקידו בסוף פברואר 2013. "משאיר אחריו רשת קמעונאות מובילה וחדשנית עם חזון להמשך הדרך"

זאב וורמברנד, מנכ"ל אלון החזקות ברבוע כחול ישראל ומנכ"ל מגה קמעונאות, הודיע היום (ב') על סיום תפקידו, זאת לאחר 5 שנים בתפקיד. וורמברנד יסיים את תפקידו בסוף פברואר 2013.

וורמברנד הצטרף לרבוע כחול בשנת 2008, ובמהלך כהונתו הוביל מספר מהלכים, במסגרתם הפכה רבוע כחול מחברה העוסקת במזון בלבד לקבוצת קמעונאות גדולה. פעילות החברה מתפרסת על תחומי הסופרמרקטים והמזון, מוצרים וכלי בית, נדל"ן ומתחמי תדלוק ומסחר.

לאחרונה נכנסה הקבוצה גם לתחום הסלולר. מחזור המכירות של הקבוצה עומד על כ-13 מיליארד שקל בשנה.

וורמברנד הודה לעובדיו על העשייה המשותפת ואמר: "שוק הקמעונאות בישראל עבר ועובר שינויים מהותיים, ויחד עם זאת הקבוצה ועובדיה נענו לכל אתגר, תוך הצגת מהלכים יצרתיים שנתנו מענה לצרכנים והדרישות המשתנות של לקוחותינו. אני גאה בצוות שעבד עמי ובעובדי הקבוצה, ומודה לכם על שורה ארוכה של הישגים ומהלכים. רשת מגה היוותה בשבילי משפחה, ואני בטוח כי תמשיך להוביל מהלכים חדשניים ופורצי דרך גם בעתיד".

בין המהלכים עליהם חתום וורמברנד גם השקת רשת הדיסקאונט מגה בול, תחום שבו מגה כלל לא הייתה פעילה, וכיום היא שחקנית מובילה. כמו כן, בתקופת כהונתו וורמברנד שם דגש רב על הגברת נאמנות הלקוחות לרשת על-ידי הקמת מועדון לקוחות YOU, שכיום מונה כמיליון חברים פעילים, המהווים 80% ממכירות נרשת.

בנוסף, וורמברנד השיק את המותג הפרטי של מגה, שמהווה כיום 12% מסך המכירות. מעבר לכך, כחלק מזיהוי התחזקות מגמת הבריאות השקיע וורמברנד בפיתוח רשת עדן טבע מרקט, שצמחה משני סניפים ל-20.

בשנת 2011 היה וורמברנד שותף, ביחד עם דודי ויסמן, יו"ר אלון החזקות ויו"ר מגה קמעונאות, להפיכת רבוע כחול לקבוצת אלון החזקות ולמימוש הסינרגיה של כל החברות בקבוצה.

לדברי דודי ויסמן, "זאב קיבל לידיו רשת שעמדו בפניה משימות לא פשוטות בזמנים מטלטלים ומשאיר אחריו רשת קמעונאות מובילה וחדשנית עם חזון להמשך הדרך. אנו מודים לו על תרומתו הרבה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו, ובטוחים כי נמשיך ונשתף פעולה בתחומים נוספים בקבוצת החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully