וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת האש מחלישה את הדולר ב-0.8% ל-3.88 שקלים

הלל קורן

22.11.2012 / 8:50

האירו יורד ב-0.5% מתחת לרף ה-5 שקלים. FXCM ישראל: "שבירה מתחת לרמה של 3.88 שקלים תחזק את המומנטום היורד עד ל-3.831 שקלים"

כצפוי, הפסקת האש במסגרת מבצע "עמוד ענן" מחלישה היום (ה') את הדולר ב-0.8% ל-3.885 שקלים, בעוד האירו יורד ב-0.5% ל-4.99 שקלים.

כאמור, ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ברק חתמו אתמול על הפסקת אש עם חמאס ועל סיום מבצע "עמוד ענן" של צה"ל בעזה לאחר 8 ימי לחימה. הצדדים לא חתמו על הסכם כתוב אבל הגיעו להבנות הדדיות לנצור את האש. הפסקת האש מתיימרת להביא לשקט ביישובי דרום שהתרגלו כבר לחיות תחת אש. נתניהו אמר אתמול כי "גבינו מחיר יקר מארגוני הטרור - השמדנו אלפי רקטות שפגעו בדרום והרסנו מתקני שליטה של החמאס".

ב-ATRADE מסבירים היום כי חולשתו המתמשכת של הדולר בעולם וסיום סבב האלימות בדרום ישרתו את השקל אשר צפוי להמשיך את מסע ההתחזקות שלו עד אזור ממוצע נע 200 לפחות. "נעילה יומית מתחת לממוצע עשויה להוביל להמשך מהלך הירידות עד אזור 3.8 שקלים", נכתב.

ב-FXCM ישראל מעריכים כי שבירה מתחת לרמה של 3.88 שקלים תחזק את המומנטום היורד עד ל-3.831 שקלים.

"לצד זאת, יש לזכור כי השוק האמריקני יוצא לחופשת חג ההודיה, ונפחי המסחר בשוק העולמי צפויים להיות דלילים יותר, מה שעשוי להתבטא גם במסחר בזירת המט"ח העולמית והמקומית ולהביא לרגיעה במסחר בדולר-שקל, וזאת לאחר 10 ימים של מסחר תנודתי וחד", נכתב.

  • עוד באותו נושא:
  • שער הדולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully