וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתר על משכורת של 6 ספרות ולא גומר את החודש

פאדי מועלם

22.11.2012 / 15:08

מנהל מוצר בגוגל החליט לפרוש מהחברה על מנת להקים סטארט-אפ משלו. לאחר כישלון המיזם, הוא עושה עבודות קבלניות מהצד על מנת לגמור את החודש

מדי פעם אנחנו שומעים סיפורים על אנשים שהתפטרו מתפקיד בכיר בחברה גדולה על מנת להגשים את החלום שלהם לפתוח סטארט-אפ מצליח ובסופו של דבר הם מצליחים. אך מדי פעם יש מקרים שלא בדיוק מתפתחים לפי התסריט הזה. זהו המקרה של דיוויד מוראי.

מוראי, בן 29, היה מנהל מוצר בחברת גוגל שהרוויח מאות אלפי דולר מדי שנה בתפקיד. יום אחד החליט שהוא רוצה לפתוח סטארט-אפ משלו שקיווה שיהפוך אותו למיליונר. הוא הקים אתר שעוזר לאנשים לרדת במשקל, להפסיק לעשן וכל מיני יעדים אחרים שירצו להגשים בחיים וזאת על ידי מתן ייעוץ צמוד מצד מומחים.

אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, המיזם שלו כשל וכעת מוראי שקוע בחובות עתק, ונאלץ לבצע עבודות קבלניות על מנת לגמור את החודש. מוראי חשף את הסיפור שלו במהלך תוכנית טליוויזיה בארצות הברית שהוא משתתף בה, ועוקבת אחרי יזמים צעירים.

"אני מרגיש כעת כאילו אני תקוע בין הפטיש לסדן. מצד אחד אני לא רוצה לבקש מימון נוסף כי אני לא רוצה שסתם איש מוזר ישתלט לי על הסטארט-אפ ויתחיל לעשות בו דברים משוגעים", אמר מוראי בתוכנית. "אבל מצד שני אני צריך את הכסף, אני לא יכול לשלם את המשכנתא".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully